Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Ψώνια

Μπορείς να φανταστείς το πιο άσχημο, αντι-αισθητικό, αντι-θηλυκό, μεν σου πω τζαι αντι-τρομοκρατικό (ούτε απαγωγέας εν σου κοντεύκει) φόρεμα, χωρίς καμία απολύτως ομορφιά, στο χρώμα το γκρίζο το γεροντοκορέ;

Ε, τούτον το φόρεμαν που εκάθετουν στο κατάστημα καταχωνιασμένον (είμαι σίουρη ότι κανένας εν του έριξεν δεύτερην μαθκιάν), εγώ εγόρασα το. Τζαι εν κανεί που εν άσιημον, εν τζαι μεγάλο μου!!!

κάθουμαι τζαι θορώ το απένταντι τζαι έναν πράμαν μου έρκεται στο νου: γιατί.... μα γιατί;.... ΓΙΑΤΙ;

Τούτην ήταν η τελευταία φορά που επία για ψώνια μόνη μου, ποττέ ξανά. Που δαμέ τζαι να πάει πάντα με συνοδεία. Μεν σου πω ότι εννά διώ λεφτά της κολλητής μου να μου γοράζει ότι θέλει, εγώ εν θα μπαίνω καν στα καταστήματα.

Το σιηρόττερον εν σας το είπα: σκέφτουμαι σοβαρά τζιόλας να το φορήσω. θα γελάσει τζαι το παρδαλόν κατσίκι, ο κάθες πικραμένος, οι απανταχού λευκωσιάτισσες .... ούφφου.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

protino na to foreseis kai na deis antidraseis! an pali den sou aresei mporeis panta na to pareis dwro se kapoia fili/gnosti...:))

Ερυκίνη είπε...

ετσι κακόν εν θα τους εκαμνσ ποττέ. είμαι καλός άθθρωπος ρε, χωρίς γούστον, αλλά καλός άθθρωπος

Αλεξανδρος Σουτσος είπε...

to agorases epidi to lipithikes...
tha to foreseis epiidi to agapises...