Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Γενικό Νοσοκομείο - δε σίκουελ

Τούτον το σήριαλ τελειωμόν δεν έσιει. Τωρά εννά μου πεις ίντα πάεις τζιαμέ κάθε τρεις τζαι λλίον γρουσή μου αφού ξέρεις ότι θα βιώσεις αναπάντεχες καταστάσεις;;

Ε, τι να κάμω, πε μου, να μεν αρρωστώ;; Και σε ερωτώ κυρία μου, να μου πεις τζαι μένα να καταλάβω, γίνεται, όι πε μου γιατί παρολλίον να πάθω μικρά εγκεφαλικά, γίνεται κάποιος να προκρατά αριθμόν προτεραιότητας;;;

Ναι, πάρε μερικά δευτερόλεπτα να κατανοήσεις αυτό που διάβασες. Αριθμός προτεραιότητας. Σημαίνει όποιος πάει πρώτος τζιαμέ πιάνει τον πρώτον αριθμό, ο δεύτερος το δέύτερο, ο 51ος (τούτη ήμουν εγώ) πιάνει το 51 κλπ. Γίνεται να πάει κάποιος τζαι να λαλεί "εκράτησες μου τον αριθμό μου;;;"

Σε τι χώρα ζούμε γαμώ την τύχη μου....

Τζαι το πιο αδιανόητον εν η απάντηση.

Πες ότι έσιεις ΕΤΣΙ μέσον μες το νοσοκομείον τζαι μπορείς να προκρατάς νούμερον, σε ερωτώ γιατί έφυεν η κκελλέ μου δαμέ, εσύ ποιον νούμερον εννά προκρατούσες; Το 1 λογικά για να πάεις πρώτος έννεν; άτε το πολλύν το 2, το 3, το 5, έται για το ξεκάρφωμα.

Ε, η απάντηση ήταν "Ναι, το 50, όπως πάντα".

Το 50 γιατί να θέλεις να το προκρατήσεις;;;;; μήπως θέλεις να μείνεις πιο πολλήν ώραν στο νοσοκομείον, να μεν χάσεις την περιποίηση; ή έσιεις καμιάν εμμονήν με τον αριθμόν 50 τζαι πρέπει πάντα να πιάννεις τον ίδιο;

ξέρω έναν καλόν ειδικό να σου συστήσω κύριος.

5 σχόλια:

Moonlight είπε...

εν φετιχ. ή εν ο τυχερός του αριθμός. Ή ξέρει ούλλους τους άλλους στους κοντινούς αριθμούς (επειδή προκρατούν τζαι τζίνοι) τζαι σινάουνται τζαι λαλούν τα νέα τους, ξιούν το ξυστόν τους, πίνουν τον καφέ τους, συγκρίνουν τα φάρμακα τους, κλπ... Εν κοινωνικό φαινόμενο μάλλον. Ναι, ναι.. τούτο ένι. :p

Eólica είπε...

Μπορεί να έσιει δουλειές να κάμει πιο πριν τζιαι φτάνει να πάει στο νοσοκομείο την ώρα πάνω-κάτω που ξέρει ότι εννά φωνάξουν το 50. Αίσχος πάντως, μόνο με μέσο κάμνει τίποτε κανένας σε τούτη τη μπανανοχώρα!

Ktino είπε...

ρωτα τον αν τον λαλούν μέρφυ....

ο ύποπτος είπε...

... φέρτε μου τον Μικελλίδη μου. Γιατί το θέλεις το μέσον να πιέννεις πιο αργά που τους άλλους που δεν έχουν; Ένει σαν να γοράζεις εισιτήριο ένα μηνα πριν να δεις τον Αστέρα Μενεού! Άμπα τζιε δεν έσει θέση τζιε χάσεις το ματσ.

Sike είπε...

συμφωνώ με εόλικα, ο άθρωπος εν έθελε να προκαλέσει πολλά το δημόσιο αίσθημα προκρατώντας το 1 ή το 2...

oh well.