Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Surpriiiiise

πέτε πόθεν σας γράφω σήμερα αγαπητοί μπλογκο-παρέες, όι πέτε. όοοοοχι δεν έχω πάει κρουαζιέρα στην εξωτική Μαρτινίκη, όοοοχι ούτε στο Λονδίνο για χριστούγεννα με φωτάκια και βεγγαλικά, όοοοχι ούτε στες τίγκα στο σοκολατικό (ειδικά τούτες τες μέρες) βελγικές πόλεις.

Σήμερα αγαπητέ αναγνώστη γράφω σου που το χωρκό μου, λλίον έξω που τη Λευκωσία, που το παιδικό μου δωμάτιο στο πατρικό μου, με τα ροζούθκια τα σεντόνια τα φρεσκοπλυμένα της μάνας μου, φορώντας τες ροζούλες γεροντοκορέ πυτζάμες μου (ευγενής χορηγία της Μητέρας εννοείται) μετά που κατανάλωση μιας σαντουιτσιάρας με 2.5 κιλά αλλαντικό τζαι μετά την πρώτη ψυχρολουσία-συνάντηση μετά συγγενολογίου (το οποίο εξεπλάγην τα μάλα μεν για μερικά δευτερόλεπτα, άρκεψε τα γνωστά δε μετά που λλίον περί παντρειάς, επιστροφής στην κύπρο και λοιπό πρόγραμμα).

Η οικογένεια φέτος επιάστην είπεν απροετοίμαστη που την ξαφνική πρόωρην κάθοδο, δεν επρολάβαν να κάμουν σέρβις το αυτοκίνητο που οδηγώ, να γοράσουν κολοκάσι (τη ψύχωση με το κολοκάσιν τζαι τα κουπέπια εξανάπα σας την έννε?), να τελειώσουν τα κουτσοδούλεια μες το δωμάτιο μου, να σάσουν κάτι άλλα πράματα μέσα στο μπάνιο τζαι άλλα πολλά. Τζαι στο "ε καλάν ολάν μα γιατί κάμνετε τούτα ούλλα τα πράματα. εν τζαι κόφτει με εμέναν", η απάντηση ήταν (στο περίπου) "ποιος χέστηκε για σένα, εν για το κοπέλλιν που νναρτει που σαζουμαστεν".

Α, ναι αγαπητέ αναγνώστη, αυτή είναι η δεύτερη έκπληξη της ημέρας μια και που η γνωριμία/επαφή/σχέση αποφάσισε να περάσει πρωτοχρονιάν με τη κοπέλαν του ολάν στην Κύπρον (γιατί όχι?) τζαι δίχα να το καταλάβει επέρασε στο "μέλλοντας γαμπρός" στα μμάθκια των γονιών μου που μάχουμαι να τους προσγειώσω αλλά δεν συνάουνται.

Αυτό είναι που λένε άρχισαν τα όργανα.

Με τόσες εκπλήξεις, ποιος θα βαρεθεί τούτα τα χριστούγεννα?

ΥΓ: η Κύπρος επεφύλασσεν τζαι για μέναν έκπληξην μια που δεν έξερα ότι το παναύριν των εκλογών ήταν σήμερα. Αν το έξερα θα εκαθυστερούσα την επιστροφήν αλλο καμιάν ημέραν (ή τουλάχιστον θα επροετοιμαζουμουν να θκιαλέξω μουχτάρην).

2 σχόλια:

postbabylon είπε...

ατε καλά να περάσεις! κολοκάσιν α, καλά να μας κάμεις.
Θύμουμαι τζιαι γω την πρώτην φοράν που επήρα τον Σιάολον μαζίν μου Κύπρο... θέλουμεν συνέχειαν με εντυπώσεις!

Moonlight είπε...

Εννοείται ότι τωρά που μας τα είπες έννα ακολουθήσει ποστ με τα σχόλια των συγγενών αλλά και της γνωριμίας/ επαφής/σχέσης που το συγγενολόι, αλλά κυρίως για την Κύπρο μας.

Έννα περάσεις πόμπα προβλέπω!

Καλές γιορτές!