Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Σάββατο

Κάθε φορά που πάω με τη σχέση Ιρλανδία για γάμο νιού παρέα της σχέσης (ούλλοι παντρεύκουνται τα γέριμα) βιώνω το ίδιο χολλυγουντιανό σενάριο. Ξέρετε τζείνον που στο σχολείο στην αντροπαρέα έσιει έναν κοπελλούιν που εν κατάσταση μισκίνης-χαμηλών τόνων-χαμηλή αυτοπεποίθηση, όι γκόμενος τέλοσπάντων, που σταθερά εν έσιει τζαι πολλύν σουξέ με τες κοπέλες σε αντίθεση με τους άλλους τους ε τζαι πολλά "ωραίους" ας πούμεν. Τζαι σε κάποια φάση ούλλοι ξαναβρέθουνται τζαι εμφανίζεται τούτον το παιδίν με μιαν καρα-γκομενάρα (τούτη είμαι εγώ για τζείνους που δεν το εκαταλάβαν) τζαι μεινίσκουν ούλλοι χάσκοντα με τζείνον το βλέμμαν το "τούτος με τούτην; ίνταλως τα κατάφερεν;"

Δεν ξέρω πως θα ενιώθαν άλλες στη θέση μου, αλλά δεδομένου του ότι δεν είμαι ακριβώς Αντζελίνα Τζολί να δικαιολογείται το χάσκιασμαν, σε έτσι περιπτώσεις αφτέννουν τα λαμπούθκια μου τζαι έρκεται μου μα έρκεται μου να τους σαπίσω στο ξύλο (ας πούμεν μα τόση υποτίμηση της σχέσης; ε τζαι πίου πίου ρε πελλέ που ελαλούσαμεν στο σχολείο).

ΥΓ.: μετά που τούτον τον γάμο η ιρλανδική εκκλησία ανέβηκε ένα μικρό σκαλοπάτι στα μμάθκια μου, εξαιτίας τούτου του βέρσιον του μυστικού δείπνου στον τοίχο της εκκλησίας. Ας πούμεν, δεν ξέρω ποιοι εν τούτοι, αλλά εν άπαιχτο. Τζαι σε εκκλησία. Μη αφορησμένην που τον Πάπα.  τέλειο?






2 σχόλια:

Noor είπε...

Απίθανος ο Μυστικός Δείπνος!

Εσύ μπορεί να μη σε θεωρείς Αντζελίνα Τζολί, αλλά στους Ιρλανδούς πιθανότατα φαντάζεις μια εξωτική μελαχρινή θεογκόμενα. Βλέπεις το Modern Family? Τη Λατίνα γυναίκα του Jay (πρώην Al Bundy) εγώ δεν την βλέπω ως κάτι ιδιαίτερο, αλλά εκεί υποτίθεται είναι drop-dead gorgeous, επειδή είναι Λατίνα και μελαχρινή και πληθωρική και γενικώς σάζεται σαν να είναι Κυπραία. Κατ᾽ακρίβειαν έχω μια φίλη που της φέρνει κάπως...

Μήπως παίζει και το ενδεχόμενο να μεινίσκουν χάσκοντα επειδή άλλαξε και η σχέση και δεν είναι πλέον μισκίνης κτλ;
Εγώ θα το χαιρόμουν πάντως και δεν θα νευρίαζα. Οποιουδήποτε είδους θαυμασμός είναι ευπρόσδεκτος!

Ερυκίνη είπε...

αχαχαχα.
ε όι τζενη η τύπισσα που το Modern Family (το καινουργιο μου αμόρε στες σειρές, μόλισ άρκεψα). εμέναν εν με λαλείς αρκιβώς τζι έτσι (με κολακεύεις παρόλαυτα).

το δεύτερον που λαλείς παίζει, γιατί η σχέση όντως δεν είναι μισκίνης πλέον έσιει χαικλασάτη δουλειά στα Λονδίνα, οπόταν ναι γενικότερα κάποιοι που εν τον υπολογίζαν τζαι πολλά, μεινίσκουν χάσκοντα (τζαι η αζούλα πούζα). τζαι εν τζιαμέ που νευριάζεις, στο εν τον υπολογίζαν τζαι πολλά. Γιατί τζαι οι ιρλανδοί, σαν τους Κυπραίους, αν δεν σάζεσαι, αν δεν έσιεις κανέναν καλόν αυτοκίνητο, έχουν σε στο φτύσιμο. Εν γιαυτό που νευριάζω. Γιατί τούτα ούλλα θυμίζουν μου τζαι κάτι άλλους, ξέρεις.