Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Σουκου στα Λονδίνα

(επιστροφή στο μπλόγκινγκ γιατί εν τζαι εννά φκει η ψυσιή του πλασμάτου ολάν)

Τούτον το σουκου στο Λονδίνον έπαιξεν πολλά κύπρος.

Το Σάββατον είσιεν αναπάντεχην ανεύρεσην κυπριακής αναρής φρέσκας (όι ρικότες τζαι πράματα) στο αραβικό σουπερμάρκετ της Οξφόρδης με την κολλητήν την Μ.#2 (σαντουιτσάκια με πίταν αραβικήν, αναρή τζαι τομάταν, 5 πιρουνάκια στα 5).

Την Κυριακή δε η σχέση αποφάσισεν ότι πρέπει να με πάρει στο Shoreditch γιατί έσιει έναν τόπον που έθελεν να πάει. πολλά ενδιαφέρον κκόνσεπτ (απλά κυπριακά) λαλεί σου. έτο επιάσαν πολλά κοντέινερ τζαι εστιβάσαν τα ούλλα μαζί τζαι το κάθε κοντέινερ εν έναν μικρό καταστηματούιν/καφέ κλπ κλπ. Τζαι είμαι κάπως. ΓΙΕΕΕΕΕ ΜΟΥ, δεν λαλείς, απλά ΔΕΝ λαλείς τη λέξη κκοντέινερ τζαι δη στοιβαγμένον σε κυπραίον. απλά δε λαλείς!!!  Μετά τζαι που τούτον, εννοείται εφύαμεν κατευθείαν.

Η επιτομή του "παίζουν με τον πόνο μας"
Τη δευτέρα δε εβρέθην με το ξαδέρφιν (ακόμη περισσότεροι παττισμένοι κύπριοι φοιτητές στο λονδίνο) που πως σου φαίνεστε ξέρει ελληνικό καφέ που κάμνουν φραπέ στο λονδίνο. ήταν δυστυχώς ψόφος τζαι έτσι αρκέστηκα στο τσάιν του βουνού. τζαι σε κάτι τοταλλυ οβερπράιζντ κρητικά κριθαρένια παξιμάδια. Ας ένι, χαλάλι. Αρέσκουν μου πολλά τα γέριμα.

Τζαι μετά που μια γερή δόση νόστου, Βέλγιο.

ΥΓ: η επιστροφή βέβαια στο γραφείο έκρυβε κέικ με ελιά τζαι λιαστή ντομάτα που τη συναδέλφισσα τη Ρ. (την κρητικο/κυπραία, συνδυασμός που σκοτώνει). Τέλειο... Μετά που τούτα ούλλα τα ωραία πως να φάω μακαρούνια βραστά δεν ξέρω γιατί εγώ είμαι τζαι αχάπαρη στη νοικοτζυροσύνη
ΥΓ2: α ξέρω. με τρίμμαν!!!





6 σχόλια:

Μάριος είπε...

Μακαρόνια με τρίμμαν τζιαι μαϊτανόν εν έχουν λάθος. Επήα τζιαι γω Λόντον εχτές/σήμερα-σε μιτσιές δόσεις αρέσκει μου, μετά που 2 μέρες όμως...

Ερυκίνη είπε...

Τζαι θκυόσμην εννοείς :))) (τον μαιτανον εν τον εδοκίμασα καμιά φορά)

Οσο για το Λοντον τζι εγώ μέχρι στιμής σε μικρές δόσεις. Τωρά σε μόνιμη βάση δεν ξέρω πως θα μας φκεί.

Μάριος είπε...

Ου ναι-θκυοσμην-μαϊτανός φρέσκος πάει με μακαρόνια τζιαι σκορτο-βούτυρον.

Clueless είπε...

Γέλασα πάρα πολύ με το Γιε μου.. Δεν λαλείς!!!! Να' σαι καλά.

Unknown είπε...

Χαίρετε! Θα συμφωνήσω με Μάριο. Λλίο λλίο Λονδίνο τη φορά, 2-3 μέρες τζαι πάλε! Στην αστοσιά, μια χαρά τζαι τα μακαρόνια, χαλλούμι-θκιόσμος!

Ερυκίνη είπε...

@Παττιχάρης.
τζαι σκορτοβούτυρος ακούω... όσον πάει γίνεται γκουρμεδιά η κατάσταση :))).

@Clueless

Ναι γελούμεν με την κατάντια μας. θορούμεν κοντέινερ τζαι πιάννει μας το αμόκ :))

@Αντι-μόκο.
ναι ναι, λαλείτε τέθκοια του πλασμάτου που πάει να ζήσει τζιαμέ λίαν συντόμως...