Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

DVDας

Ο dvdας εν σημαντικόν πρόσωπον στη ζωήν κάποιου, εάν τέλοσπάντων κάποιος πάει τζαι γοράζει dvd που έναν σταθερόν dvdαδικον, τζαι όι ποτζίνον με τη μηχανούδαν, που το άλλον, με το πλάσμαν. Ο dvdας του χωρκού μου που λαλείτε, χάλιν μαύρον, τρεις φορές επάτησα στο dvdαδικον του τζαι εν εξαναπία. Μούτρα ως το πάτωμα. Παρατήρηση δώστου. Ναι ρε, εγώ είμαι ιδιότροπη τζαι κάμνω τουλάχιστον 20 λεπτά στο dvdαδικο, θέλω να δω πρώτα ούλλες τες ταινίες, μετά να θκιαλέξω κάπου μεταξύ 2 και 4 ταινιών ως επικρατέστερες επιλογές τζαι μετά να προβληματιστώ για το ποια 2 θα πάρω (πάντα πιάνουμε 2, μιαν ρομαντικήν κωμωδίαν πουτζίνες του Χόλλυγουντ που γουστάρουν οι άλλες τζαι μιαν για μένα). Ε, ο dvdας του χωρκού μου ελάλεν μου, "εννά κλείσουμεν σε 15 λεπτά" (εντάξει λαλώ εγώ).... "εννά κλείσουμε σε 10 λεπτά" (εντάξει εγώ)........." εννά κλείσουμε σε 5 λεπτά" (ε δε μας χέζεις λέω γω;).

Μεν σας τα πολυλογώ, άλλαξα dvdαδικον τζαι ησυχάσαμεν τζι οι θκυό.

Το dvdαδικον του δίπλα χωρκού έγινεν ο τόπος μας. Τζαι μέναν τζαι των κολλητών μου που θορούμεν μαζίν dvd. Πάντα που τζιαμέ το dvd. Ο άνθρωπος, νέος άνθρωπος, πάνω στα 30, εργένης, συμπαθητικός, όποτε έμπαινα," ωω καλώς την", έμαθεν τζαι την παρέα μας, ερώταν τζαι για τες άλλες αν εν καλά, ευγενέστατος, τζαι με κανέναν απολύτως πρόβλημαν να κάμνω 10 φορές το γυρό του καταστήματος ώσπου να βρω τι να πιάσω. Αντιθέτως. Ερώταν με τζιόλας μερικές φορές "είδες τα ούλλα, α;" (μικρό dvdαδικο σε χωριό, περιορισμένη ποικιλία). Ο καημένος δαμέ εσυνεννοήθην με τη Μ.#3, κολλητή από το σχολείο, η οποία διαλέγει ταινία βάσει ομορφιάς του πρωταγωνιστή.... υπομονήν που την έσιει ο dvdας, να θκιαλέει ποιος εν πιο όμορφος. Που την είσιεν δηλαδή....

Λαλώ το, τζαι τρέμω. Ο dvdας επέθανεν. έμαθα το πριν 10 λεπτά. είσιεν μιαν σπάνιαν μορφήν καρκίνου. Τζαι, όμως, ήταν κάθε μέρα στο dvdαδικο, χαρούμενος, ευγενικός, τζαι καλός με ούλλους όπως πάντα. Σόρυ που σας στεναχωρώ, αλλά έθελα να το μοιραστώ με κάποιον.....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

omg
eshokkares me!

ti na po...

Ανώνυμος είπε...

Shockαριστικό όντως. Τουλάχιστον όμως ήταν γλυκός άνθρωπος και οι πελάτες του θα τον θυμούνται με αγάπη :) May he rest in peace

Ανώνυμος είπε...

:(

karkinos: i palio-mastiga tou aiwna mas...