Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Εσυγκινήσαν με τα σκατόπαιδα...

αφού μου εφκάλαν την ψυσιήν (η μιαν μόνο να είμαι ειλικρινής, η άλλη επίεν τα λλίον καλλύττερα) τζαι τες τρίσιες της τζεφαλής μου (που ετράβουν θκιαβάζοντας τα πρώτα βέρσιον του κειμένου τους) ώσπου να παραδώσουν τες διατριβές τους, εσυγκινήσαν με σήμερα τζαι οι θκυό τους.
Επιστρέφοντας που μια 2ωρη συνάντηση ήβρα πάνω στο γραφείο μου θκυό κουθκιά με σιοκολάτες με θκυό καρτούες που πάνω "Θενκς φορ εβρυθινκ", έναν που κάθε μια.
Εν ξέρω αν το εσυνεννοηθήκαν που πριν ή αν έτυχε, αλλά εσυγκινήσαν με οι γέριμες.

Ελπίζω να πιαν κανένα καλό βαθμό (ή να περάσουν τουλάχιστον) να μεν μου μείνουν εμέναν οι σιοκολάτες τζαι τζείνους η πίκρα. 

2 σχόλια:

Noor είπε...

Μα τι ωραία κίνηση! Βλέπεις να εκτιμώνται οι κόποι σου. Μπράβο, πάντα τέτοια!

Disciple είπε...

Τι γλυκό να σ'αγαπούν/
και να σου το λεεεεεενε

Και εις ανώτερα:)