Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Το παιδί μέσα μου

Εψές επερίμενα μια φίλη στη Λήδρας που με εστησεν κανένα μισάωρο (γκομενικά προβλήματα τύπου άστα να πάνε, γιαυτό δικαιολογείται). Επία στο περίπτερο να πιάσω τίποτε να θκιαβάσω να περάσει η ώρα. Τζαι τι εγόρασα; Όχι περιοδικό, ούτε sudoku. Κόμικς. τζαι μάλιστα τζείνα με το Μίκυ, τζαι τον Ντόναλτ κλπ. (αδικαιολόγητο το περίπτερο, τα μόνα κόμικς που είσιεν ήταν ένα τεύχος Σουπερμαν τζαι τούτον που εγόρασα, πόθεν γοράζουν τα κοπελλούθκια σήμερα κόμικς; κύριε ελέησον).
Τζαι εσκέφτουμουν μετά το εξής: σε σύγκριση με άλλες 24χρονες, το παιδί μέσα μου ζει και βασιλεύει. εξακολουθώ να ντύνουμαι με το τζιν τζαι το αθλητικό όπως στην εφηβεία μου. εξακολουθώ να μεν φορώ τακούνια (οι μόνες γόβες που έχω εν κάτι, θεϊκές εν η αλήθκεια, μωβ γόβες, που μου αρέσκουν πολλά αλλά εν μπορώ να περπατώ πάνω τους τζαι φορώ τες σπάνια). Εξακολουθώ να ξυπνώ το πρωί τζαι να μεν βάλλω καμιά κρέμα ή μεϊκαπ στη φάτσα μου (μια φίλη μου λαλεί ότι μετά τα 20 εν αδικαιολόγητο να μεν βάλλεις έστω μιαν κρέμαν ημέρας, που έχω, έκαμεν μου την δώρον η Μ. #2, αλλά ποττέ εν θυμούμαι να βάλλω). τζαι άμαν λαλώ ότι εχτένισα τα μαλλιά μου εννοώ μόνον ότι έπιασα τη χτενιά τζαι εχτένισα τα (ίσως να είμαι η μόνη γυναίκα Λευκωσιάτισσα που να εννοεί μόνο τούτον το πράμαν, οκ). εν έκαμα ποττέ μανικιούρ, πεντικιούρ, εν μου αρέσκουν ιδιαιτέρως τα στρίγκ, τζαι έχω πιο πολλά μωβ και φούξια βρακιά παρά σέξυ/πρόστυχα μαύρα.
εννά μου πείτε τωρά, ε καλά, εν τούτα ούλλα που κάμνουν μια γεναίκα, γεναίκα; Όι, αλλά εμέναν ακόμα ο κόσμος ρωτά με αν πάω σχολείον. ενώ τούτη που έχουμεν τα ίδια ακριβώς χρόνια, εν κάπως έτσι....


ΥΓ: εν πολλά σεξιστικόν, γιατί τους άντρες που έχουν ακόμα το παιδί μέσα τους οι γυναίκες βρίσκουμεν τους χαριτωμένους, τζαι σέξυ μερικές φορές, ενώ μια γυναίκα εάν δεν κάμνει τζείνα ούλλα που κάμνουν οι γεναίτζες (ανάθεμάν με τζι αν ιξέρω), ούτε σέξυ θεωρείται, ούτε τίποτε. συνήθως γράφουν σε (στην Κύπρον τουλάχιστον). Ή αν δεν σε γράφουν θεωρούν σε ως (εννά το πω αγγλικά, εν μπορώ να το εκφράσω στα ελληνικά) "one of the guys" τζαι θέλεις να πεις ρε γαμώτο μου είμαι γεναίκα εν θορείτε?
Τούτον το δίλημμα της θηλυκότητας απασχόλησεν με τζαι σε άλλες φάσεις. τζαι η τελική απάντηση μέχρι στιγμής εν πάντα η ίδια: εγώ τα τακούνια εν τα φορώ, εν τα φορώ, εν τα φορώ...

5 σχόλια:

Sike είπε...

έννεν τα τακούνια που προσδίδουν τη θυληκότητα, εν οι τρόποι και η συμπεριφορά. Το ότι φαίνεσαι μαθητριούλα, εν κοριτσίστικο και χαριτωμένο. Αυτές της φωτογραφίας, κουράζουν γλήορα...

...είπεν η αλεπού στο κρεμαστάρι.

Ερυκίνη είπε...

χαχα. αρέσκει μου ο τρόπος που το βλέπεις! τζαι τέλος πάντων οι παροιμίες με κάποιον τρόπο πρέπει να επιβεβαιώνονται....

Ανώνυμος είπε...

aisto paidi mesa sou na paixei twra pou mporei dioti an arxisei na ekdilwnetai sta 40 i 50 sou tha sou poun oti viwneis ena middle life crisis! (nai dioun tou tzai onoma!!!)

Btw ferto paidi mesa sou na paixei lio me to paidi mesa mou...

Btw to paidi mesa mou tha nai mallon to mono mou paidi... dioti to paidi "exw" mou en prokutai na uparxei :D

ονήσιλος παυλίδης είπε...

αμα δε σαρεσει κατι αλλαξτο, αν σαρεσει μη ταλλαζεισ, τα υπολοιπα ειναι φουμαρα, ζησε και ασε τους αλλους να πεθανουν

Ερυκίνη είπε...

χαχα. αρεσεν μου τούτον φίλε ονήσιλε. εννά το χρησιμοποιώ.