Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Που τη θεωρία στην πράξη

Όι, έννεν ανέκδοτον που ννα πω. Το πράμαν εν σοβαρόν.



Έπιασα προχτές που λαλείτε έναν email που μια συνάδελφο μπλοκκερού για το English school πάλε. Όι εν εδέραν τουρκοκυπριακά κοπελλούθκια οι φασιστο-τρομοκράτες που νομίζουν ότι κάμνουν τζαι λειτούργημα (φκάλλουν ασπροπρόσωπο τον Ελληνισμό άλλωστε). Κάτι τέθκοιο θα ξεσήκωνε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (σωστά δημοσιογραφικά λαγωνικά που αμερόληπτα τζαι αντικειμενικά ξεσκεπάζουν όλες τες υποθέσεις), θα ξεσήκωνε την κυβέρνηση, τους πολιτικούς αρχηγούς, τους βουλευτές... Γιατί είμαστεν μια δημοκρατική χώρα τζαι στη δημοκρατία δεν χωρεί ρατσισμός βάσει χρώματος, εθνικότητας, θρησκείας. Στη θεωρία πάντα. Έτσι τέθκοιες πρακτικές εν απολύτως Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΕΣ που τους εκπροσωπους του κράτους.



Χμ. Καλή η θεωρία κύριοι εκπρόσωποι τζαι κύριοι πολιτικοί, αλλά θα ήταν καλά μέσα μέσα να συνάδει τζαι με την πράξη. Γιατί άλλο θεωρία τζαι άλλον πράξη. Δυσκολάκι να παεις που το ένα στο άλλο, εν αλήθκεια. Αλλά που την άλλη εν λλίο σχιζοφρενικό άμαν στη θεωρία λαλείς άλλα τζαι στην πράξη κάμνεις άλλα. Εν σαν τους Αμερικάνους που κάμνουν πόλεμο επειδή εν υπέρμαχοι της ειρήνης (ας πούμεν what the fuck?), σαν τους Ιρανούς που περηφανεύκουνται ότι εν πιο προοδευτικοί που τους Άραβες, αλλά άμαν περπατάς σε δρόμο της Τεχεράνης με τζίτρινο/κότζινο/ πορτοκαλλί μανικιούρ πιερώννεις πρόστιμο 6 ευρά το νύσιην (τι μαθαίνεις που τους συναδέλφους σου ρε παιδί μου), μεν σου πω σαν κάτι άλλους (πιο κοντινούς μας) που λαλούν όχι επειδή θέλουν να τσιμεντώσουν το ναι.... Οξύμωρον. 'Ετσι θα ελαλούσαμεν σε τούτες τες περιπτώσεις.



Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν είναι οξύμωρον, όταν τα ίδια άτομα που φκαίνουν τζαι σιοκκάρουνται στες ειδήσεις για τη βία εναντίον Τουρκοκυπρίων μαθητών, έρκουνται να ασκήσουν πιέσεις στο σχολείο επειδή (ίντα πράμαν;) θέλουν να βάλουν ακόμα μιαν αργίαν στο πρόγραμμα που αφορά στη δεύτερη θρησκεία που υπάρχει στο σχολείο (άσχετον ποια εν τούτη). Πως δεν είναι οξύμωρο να είσαι κατά του τραμπουκκισμού, αλλά εσύ να συμπεριφέρεσαι σαν τον νονό της νύχτας που πουλά προστασία στα καπαρέ (σόρρυ τζιόλις): "ή κάμνετε τούτον που θέλω για βάλλω φωθκιάν τζαι κρούζω σας το".



Τζαι αν τα λαγωνικά των ειδήσεων ήταν λαγωνικά τζαι όι τσιουαουα που γλύφουν τα πόθκια των ιδιοκτητών τους θα το εκάμναν τούτον ολόκληρο θέμα. Εννά ρωτούσαν. Που πότε ρε κύριοι οι κρατικές επιδοτήσεις έρκουνται με όρους; Μήπως αυτό είναι μια ένδειξη δημοκρατίας; τζαι μάλιστα μιας δημοκρατίας που πως το είπατε; δεν χωρεί ρατσισμούς; αλλά βέβαια, αν ήταν κονδύλια για τους πολύτεκνους, για τους δημόσιους υπάλληλους, για τους δικούς μας ολάν, πρώτο θέμα βουρητό. Εν έτσι η δημοκρατία ρε κύριοι; θκυό μέτρα, θκυό σταθμά. Ίντα χαντοί ήταν οι καθηγητές που στο σχολείο, που μας το εξηγούσαν το πολίτευμα ελαλούσαν κάτι για "ίσοι απέναντι στο κράτος, στο νόμο"....



Τέλοσπαντων κάποιος πρέπει να απαιτήσει που τούτους τους κύριους απαντήσεις τζαι απαντήσεις σε σοβαρές ερωτήσεις. Κάποιος πρέπει να απαιτήσει η θεωρία να συνοδεύκεται που πράξην αντίστοιχην, όι άλλα 'ντάλλων. Τζαι αν οι κύριοι των ΜΜΕ εν μπορούν να το κάμουν, να οργανώσουμε δημόσιες ανοικτές διασκέψεις όχι με δημοσιογράφους, αλλά με απλούς πολίτες. Να ρωτήσουμεν εμείς ολάν, να μας απαντήσουν. Φάτσα με φάτσα. Γιατί μπορεί οι κύριοι της τηλεόρασης τη διαφορά θεωρίας/πράξης να μεν την υπολογίζουν (φτάνει να φκει έναν καλός, συνήθως ανορθόγραφος, τίτλος για το δελτίο των 8:30), αλλά εγώ υπολογίζω την. Τζαι μπορώ να την απαιτήσω (τωρά εννά μου πεις τζαι να την απαιτήσεις εννά την πιάσεις?)

4 σχόλια:

Α είπε...

Κατά τη γνώμη μου πρέπει να σταματήσει κάθε κρατική χορηγεία στα ιδιωτικά σχολεία τζαι να τα αφήκουν ήσυχα να κάμνουν ότι θέλουν με την προϋπόθεση ότι πληρούν κάποια στοιχειώδη education standards.
Η κυβέρνηση να δόσει ούλλα τα εκατομμύρια που τους διά στα δημόσια για να αναβαθμιστούν λλίον αντί να διά λεφτά σε όσους είναι ήδη διατεθειμένοι να πληρώσουν για να παν σε ένα σχολείο με "όνομα" αλλά δυστυχώς χωρίς ουσία/ποιότητα.

Ανώνυμος είπε...

Θα μπορούσες να δημοσίευες μήπως το συγκεκριμένο ήμειλ;
Όσο για το σχόλιο του/της Α, πληροφοριακά, η Αγγλική Σχολή δεν είναι ιδιωτικό σχολείο αλλά ημικρατικό,ένα μεγάλο μέρος της περιουσίας του οποίου δόθηκε προ πολλών ετών στην Κυπριακή Διοίκηση, μετέπειτα Δημοκρατία.

Και πριν βάλεις στο στόμα σου το επίπεδο του οποιουδήποτε σχολείου, καλά θα κάνεις να το επισκεφτείς ή να μελετήσεις λίγο το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα.

Συγκεκριμένα η Αγγλική Σχολή, διαθέτει εκτός από αυτό που εσύ αποκαλείς "όνομα", ψηλό επίπεδο μόρφωσης και αξιοκρατίας αφού έχει καταφέρει να μείνει μακρυά από τους "τσεποθήρες" της εκάστοτε κυβέρνησης.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, που για πάνω από 100 χρόνια είναι φυτώριο Ιδεών, με απόφοιτους που διαπρέπουν στην Επιστήμη και στην Τέχνη.
Αν θέλεις η κυβέρνηση ν΄αρχίσει την αναδόμηση των δημόσιων ελληνικών γυμνασίων/λυκείων,καλά θα κάνει να παύει τους Λυκειάρχες και τους Μεγαλοκαθηγητές που αντί να διδάσκουν τα παιδιά εντός της σχολικής περιόδου, προτιμούν να διδάσκουν τα ίδια συνήθως παιδιά, τα απογεύματα και τα βράδια, για επιπλέον χρήματα που είναι βεβαίως βεβαίως παράνομα κι αφορολόγητα.
Διότι τα εκατομμύρια που δίνουν οι γονείς στα φροντιστήρια με καθηγητές που έχουν αργία τις κανονικές ώρες μαθημάτων,δεν τα δίνουν οι γονείς που αποφάσισαν να εμπιστευτούν τα παιδιά τους σε συγκεκριμένες σχολές, ημικρατικές ή ιδιωτικές.

Ανώνυμος είπε...

The English School is an exceptional institution that has produced and continues to produce bright minds that excel in their fields of study. Many public institutions have done the same.

An institution, though, that produces persons that actively practice discrimination in any way, shape, or form, has simply failed. It is as simple as that.

Same goes for public institutions.

Ερυκίνη είπε...

@A
το θέμα που θίγεις, αν και σημαντικό υποθέτω, πρώτον δεν μπορώ να το αναπτύξω γιατί δεν ξέρω τίποτε για το θέμα τζαι δεύτερον γιατί δεν είναι το βασικό πόιντ. Δικαίως, αδίκως, η κυβέρνηση είτε διά επιδότηση είτε εν διά. το να δώκει αλλά με όρους που έχουν να κάμουν καθαρά με εσωτερικες πρακτικές του σχολείου εν πρόβλημα. τουλάχιστον για μια δημοκρατία.

@ ανώνυμος

ανώνυμε δε θα μπορούσα να δημοσιεύσω ημειλ χωρίς να πιάσω την άδεια του αποστολέα. παρόλα αυτά το θέμα έφτασε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. εγράφτηκε ένα άρθρο στον Πολίτη που περιγράφει λλίον πολλά τα πράματα που έμαθα τζι εγώ.

http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=953973&-V=articles

@ ανώνυμος #2

οπως είπα τούτη εν διαμάχη που δεν με αφορά γιατί δεν ξέρω τίποτε που ιδιωτικά σχολεία. τζαι πάντα επίστευκα ότι τα πλάσματα που γουστάρουν να μάθουν θα μάθουν τζαι σε ιδιωτικό τζαι σε δημόσιο, τζαι τζείνα που εν γουστάρουν να μάθουν τίποτε, εν θα μάθουν. αλλά όπως είπα τζαι παραπάνω στόχος του πόστ εν η συμπεριφορά της κυβέρνησης τζι όι το english school αυτό καθεαυτό.