Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Κοίτα τι έκανες (αλλιώς Το χούμισμαν)

Το λοιπόν, αγαπητές φίλες και φίλοι....

αυτό το ποστ δεν έχει κανένα άλλον νόημαν τζαι στόχον εκτός που το χούμισμαν. Η Ερυκίνη σας εχάθην από την μπλογκόσφαιρα λλίες μέρες, εφόσον εκατέβην η σχέση από τα Λονδίνα στο Βέλγιον για ολιγοήμερες διακοπές. Τζαι η Ερυκίνη σας μπορεί να έφαεν μιαν ψιλο-κρισάρα στο ζούμεν μαζί μιαν εβδομάδαν (24 x 7 που λαλεί τζαι η Μ.#2), αλλάααα το εξεπέρασεν συντόμως τζαι μάλιστα μέσα σε αυτή την εβδομάδαν εμεγαλούργησεν....

Ναι, ναι, ναι. Η Βέφα, ο Μαμαλάκης, μεν σου πω τζαι η Σάντρη Λυσάνδρου εξυπνήσαν από μέσα μου στο Μαγειρεύοντας για τον γκόμενο ή μάλλον Μαγειρεύοντας με τον γκόμενο ή μάλλον Καθώς ο γκόμενος μαγείρευε εσύ έπινες κρυφά κρασίν....
τζαι ιδού τα αριστουργήματα. Αποδειχτικά στοιχεία όι πελλάρες.

Αριστούργημα 1: Ψάρι στο φούρνο με λαχανικά τυλιμένον στην ασημόκολλαν (το ψάριν εν έσιει κκελλέν, ούτε ουρά γιατί οι ξένοι προφανώς εν ξέρουν να φάσιν ψάριν). Παρόλα αυτά, έτσι φαίν εν έσιει. Τούτον έχω να σας πω. Μόνον.

Για το πιάτο αυτό χρειαστήκαμεν.... έναν γκόμενο που ξέρει να μαειρεύκει


Αριστούργημα 2: Γεμιστά στο φούρνο. Τούτον προφανώς εν το εμαείρεψεν η σχέση, αλλά εγώ, εγώ, εγώ!!!! Εντάξει μπορεί οι πιπεριές να εκρούσαν λλίον που πάνω, αλλά κατά τα άλλα το φαίν ήταν τόσο γαμάτο που εν το επίστευκα ότι το έκαμα εγώ. Έννεν πολλά ωραίο;; Όι πέτε.

Για το πιάτο αυτό χρειαστήκαμεν.... έξτρα έξτρα large πιπεριές τζαι μιαν ψωνάρα κυπραία.


Μιλούμεν τόσην οικοκυρικήν περηφάνιαν δεν ένιωσα ούτε όταν έκαμα για πρώτη φορά την τέλειαν φατζήν.

Ποια διδακτορικά τζαι πελλάρες ολάν, τζαι επιστήμες; Νοικοκυρά, νοικοκυρά. Δούλα και κυρά....


2 σχόλια:

Moonlight είπε...

Αχ, επιστροφή στα παλιά....
Επεράσετε καλά πάντως από ότι φαίνεται, γενικότερα, όι μόνο στο φαί.
Νάις!

Noor είπε...

Ευτυχώς του δικού μου εν του αρέσκουν τα γεμιστά. Φαίνονται πολύ ωραία, αλλά και πολύ μπελαλίδικα! Κατά τα άλλα και έγω γέμισα από εθνικήν υπερηφάνια όταν πέτυχα την τέλεια φατζιήν (μετά από 3-4 χρόνια αραιών και που προσπαθειών...)