Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Ιστορίες της καφετέριας

Ότι με φλερτάρει ένα Βελγούδι στην καφετέρια είπα το στο προηγούμενο ποστ... εν το είπα?

Σε στυλ νεανικής αμερικάνικης ταινίας (εγώ υποθέτω πρωταγωνιστώ λόγω υφέρποντος παλιμπαιδισμού που κάμνει πλάσματα που εν εκλείσαν τα 20 να με θεωρούν τζαι πολλά κατάλληλον ταίριν, τι να πω???).

Το πρόβλημαν εν το πως αντιδρά το πλάσμαν. Γιατί λαλεί σου ο άλλος θέλεις να φάμε λαντς στο ίδιο τραπέζι αύριο? τζαι απαντάς εσύ (που το μεσημεριανό στην καφετέρια εν το έσιεις στη λίστα με τα πιθανά σενάρια απιστίας)... γουάι νοτ? εν μεσημεριανό που επρότεινεν ο άνθρωπος, όι βραδυνό τζαι με άφτερ (ιφ γιου νοου γοτ αι μιν). τζαι λαλείς εντάξει σε κάποια φάση εννά σύρεις τζιολας πας την κουβέντα ότι έσιεις φίλο, εννά εμφανιστεί μια στιγμιαία απογοήτευση στα μμάθκια του άλλου, αλλά μετά εννά του περάσει. εννά τεθεί το όλο πράγμα σε καθαρά φιλικό επίπεδο. εντ οφ στόρυ.

Κάπως έτσι το εσκέφτηκα, τζαι μετά που 3 μέρες αποφυγήν της καφετέριας αποφάσισα να πάω ολάν. σιγά. το πολλύν πολλύν να αποκτήσω παρέαν στην καφετέρια να μεν τρώω μόνη μου σαν τον κούκο. Αλλά εν εφκήκεν ακριβώς έτσι. γιατί πάω εγώ, χαλάρα, καθουμαι στο τραπέζιν που εκάθετουν τζαι το Βελγούδιν τζαι λαλώ
"γεια ίντα μπου κάμνεις?"
τζαι απαντά μου
"Do you approve this???".

χάσκιασμαν η Ερυκίνη σας. ααααααααα, πολλά λάθος εξεκινήσαμεν, εσκέφτηκα. Τάχα για ίντα πράμαν θέλει μου τζαι έγκρισην τούτος??? ίντα σκοπούς έσιει? είπα έναν : "eating? yes, i approve eating, χαχα" (είμαι τζαι χιουμορίστας τρομάρα μου) τζαι έκατσα.

Τζαι εν ήταν μόνον η αρκή. ήταν τζαι η συνέχεια, που ο άνθρωπος ήταν τόσον αγχωμένος ενόμιζα ήταν να φυρτεί. άρα καθόλου φιλική τζαι χαλαρή κουβέντα για τζείνον. άσε που η κουβέντα εκινήθηκε στα τυπικά, ίντα μπου σπουδάζεις, τζαι ξέρω γω τζαι πούποτε μα πουποτε εν εκόλλαν ο γκόμενος τζαι έτσι δεν το έσυρα διακριτικά (ούτε αδιάκριτα). και κατά συνέπεια δεν ετέθηκε το καθαρά φιλικό επίπεδο που ήλπιζα (δηλαδής εγώ ήμουν τέλεια μα τέλεια φιλικιά, τζείνος όμως ήταν αγχωμένος φουλ λες τζαι επίεννεν στον χορό των αποφοίτων με τη αρχηγό των μαζορέτων, τόοοοοσο αμερικανιά).

Τζαι τι κάμνουμεν ερωτω? Να παέννω στην καφετέρια τζαι να κάθουμαι σε άλλο τραπέζι? εν πάει, εν πολλά φτύσιμον τζαι εν κριμαν το κοπελλούιν. Να κόφκουμεν καμιάν κουβένταν τζαι να καμνουμεν παρέα έτσι φυσιολογικά δεν το βλέπω... μήπως να κόψω το φαίν τα μεσημέρια??? επάσιηνα τζιόλις...

7 σχόλια:

Eólica είπε...

τι εννοείς "ΠΟΥ ΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ 20";;;;;;;;
Μάνα μου ρε, μεν τον πληγώσεις, να πάεις αλλά να φροντίσεις να το σύρεις τούτη τη φορά μες την κουβέντα! Π.χ. μπορώ να κάτσω μόνο σαράντα λεπτά, πρέπει να συναντήσω ΤΟΝ φίλο μου!

Ανώνυμος είπε...

και επαναλαμβάνω την πιο πάνω ερώτηση...τι εννοείς εν εκλείσαν τα 20?εν αγουδερούιν?μάνα μου το...εντζε σε τρυφερή ηλικία! Καλά γιατί κάμεις τούτα ούλα τα σενάρια? Μπορεί ο άνθρωπος να ήταν αγχωμένος επειδή έχασε το σύλο του τζε είσαι έναν άγχος ρε παιδί μου! Λέμε τωρά! Με το να κάμεις σενάρια τζε να νιώθεις ενοχή σάννα τζε γουστάρουμε το μωρό το αγουδερό? και οφκορς να πιένεις στη καφετέρια....εντζε έσει τζε τίποτε για να κόψεις το φαίν! :O)

Noor είπε...

Why confront an issue, when you can easily avoid it? Μείνε μακριά από την καφετέρια μέχρι να φτάσεις στο συγγραφικό στάδιο της διατριβής σου. Σ᾽εκείνη τη φάση δεν θα σου κοντεύει ούτε κουνούπι, μιεχ μιεχ.
Κλικ εδώ: http://www.phdcomics.com/comics/archive.php?comicid=1185

Ανώνυμος είπε...

Εν απλό το θέμα σιόρ. Την επόμενη φορά, με το που εννα κάτσει στο τραπέζι πε του το εξής: "I have a boyfriend, do you accept this?"

Είες ήντα εύκολον είναι;

Υ.Γ: ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ "ΠΟΥ ΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ 20";;;;;;;;

postbabylon είπε...

xaxaxa! aresen mou h mazoretta!
poios se piannei kori, take it as a compliment!

Ερυκίνη είπε...

Καλημέρα σας (μια τζαι σήμερις δεν έσιει δουλειάν).
Μα γιατί εκολλήσετε ούλλοι στα 20?? αφου είπαμεν ποστ-αντολεσεντ. δαμε εν έσιει στρατούς έτσι οι άντρες φοιτητές πρώτου πτυχίου κυμαίνονται απο 18-20. Εξού τζαι δεν έσιει τσιάνς νεκατωμένη να μου αρέσκει το βρέφος. καμία σχέση. έτο εν που νιώθω άβολα να φτύνω κόσμον (άμαν το πάθεις πολλές φορές καταλάβεις ίντα άσιημον που ένι).

@Νοορ
αν σου πω ότι ήδη εσταμάτησα να χτενίζω τα μαλλιά μου, τζαι σήμερα φορώ τα ίδια ρούχα με εχτές (παρά τους γυρούς εψες στες βρυξέλλες) εκατάλαβες πόσο κοντά είμαστεν σε τούτην την φάση.

@ποστ
εν τέλεια το "επήρα τζαι πάνω μου" εφφεκτ. χαχαχα

dm3k είπε...

Πασαρε μου τον. I approve of his way of flirting you.