Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

Τι θα έκαμνα εγω (πάλε για τους ελεγχτές)

Το ότι επέρασεν νομοσχέδιο που "ρυθμίζει" απεργίες με αριστερή κυβέρνηση, είναι ίσως το πιο μεγάλο σοκ των τελευταίων ημερών. άμαν έτσι εν η αριστερή κυβέρνηση, τι εννά κάμουν οι δεξιοί δηλαδής;

Το ότι έσιει την υποστήριξη του μεγάλου ποσοστού του κυπριακού λαού (ναι ακόμα θκιαβάζω τα σχόλια στον Πολίτη, κυρίως όποτε πεθυμώ την κύπρο τζαι κάμνω τες σκέψεις να έρτω πίσω. έτσι για να μου θυμίζει ίντα πλάσματα ζιουν τζιαμέ) εν ακόμα μεγαλύτερο σοκ.

Φυσικά τούτον εν σημαίνει ότι οι κυπραίοι εν εναντίον του εργατικού κινήματος (ίσως σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνονται το πως μπορούν ψηφισμένοι νόμοι να δώκουν πάτημαν τζαι για άλλα). Το πρόβλημαν τους εν ότι εν πρόκληση το να διαμαρτύρουνται τζείνοι που πιάννουν τόσα πολλά ριάλλια (σε σύγκριση με τους οικοδόμους ή τους καημένους τους ανθρώπους στο σφαγείο).

Βασικά που όσα άκουσα τούτον εν το μόνον επιχείρημαν εναντίον των ελεγχτών το ότι πιάννουν πολλά ριάλλια. Κανένας δεν εφκήκεν ακόμα να τους διαψεύσει όταν λεν ότι α) τα ριάλλια τους εν προέρχουνται που το κράτος τζαι β) αν κοπούν που τζείνους πάλε εν θα παν στο κράτος. για να μεν το διαψεύδει κανένας υποθέτω ότι έχουν δίκαιο.

Αν ήμουν εγώ λοιπόν κυβέρνηση θα έκαμνα 2 πράματα:
α) ΑΜΕΣΑ θα επροωθούσα την δημιουργία θέσεων για ελεχτές εναέριας κυκλοφορίας τζαι θα ενθάρρυνα κόσμο να δουλέψει στο συγκεκριμένο κλάδο, θα δημιουργούσα τόσες θέσεις ώστε να μειωθούν οι υπερωρίες αν όχι στο απόλυτο μηδέν, στο λιγότερο δυνατό επίπεδο, γιατί ως ψυχολόγα που είμαι έμαθα κάποτε πριν 300 χρόνια στο πρώτο έτος της ψυχολογίας (γνωστική ψυχολογία η ώρα 730 το πρωί θυμούμαι το ακόμα) ότι η οπτική έρευνα (visual search) που εν τούτον ουσιαστικά που κάμνουν οι ελεγχτές (σε πολλά πολλά πολύπλοκο επίπεδο φυσικά) εν ένα έργο στο οποίο η επίδοση των ανθρώπων ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ ανάλογα με το χρόνο που πρέπει να το κάμνουν. Σε καμιά περίπτωση δε θα έθελα έναν κουρασμένο άνθρωπο να θορεί οθόνες για παραπάνω ώραν από όσην πρέπει.

β) Για να μεν προκαλείται το αίσθημαν του λαού (που ΔΙΚΑΙΩΣ προκαλείται να εξηγούμαστε) θα εψήφιζα έναν νόμο με τον οποίο, όχι μόνο οι ελεκτές αλλά ούλλοι οι εργαζόμενοι που πιερώννουνται πάνω που πχ. 8000 ευρω το μήνα (πάνω κάτω 100.000 το χρόνο) θα πιερώννουν φόρο 50% (εν ξέρω πόσος εν τωρά ο φόρος, αν ξέρει κάποιος να μας πει). Πιστεύκω ότι ούλλος ο κόσμος δεν θα είσιεν πρόβλημαν να πιερώννεται ένας ελεκτής (ή οποιοσδήποτε άλλος) 100.000 ευρώ το χρόνο, άμαν 50.000 παν στα ταμεία του κράτους τζαι διαμοιράζουνται πχ. στους ανέργους. Τζαι πάλε δηλαδή 50.000 το χρόνον εν καμπόσες για να ζήσεις, αλλά πες να μεν είμαστεν πλεονέκτες.

Γιατί δεν το επρότεινεν κανένας βουλευτής τούτον στη Βουλή;;; Προκαλώ, έναν βουλευτή νιού κόμματος, να το προτείνει. Η Βουλή βέβαια θα το απορρίψει. τζαι μετά τζείνος ο βουλευτής ή το κόμμα που το επρότεινεν (θεωρητικά θα ήταν οι αριστεροί, αλλά τωρά τελευταία εθολώσαν τα πράματα) να φκει σε ούλλες τες τηλεοράσεις τζαι σε ούλλα τα κανάλια με τη λίστα ονομαστική τζείνων που το απορρίψαν.

Τούτα τα λλία θα έκαμνα εγώ με το νου που έχω. Μπορεί ναν πελλάρες τζιόλις.

15 σχόλια:

Disdaimona είπε...

καποιες απαντήσεις στα ερωτηματα σου δαμέ:

http://paratiritirioergasias.blogspot.com/

Δεσποσύνη είπε...

ξεχνάς ότι για να φτάσεις στο σημείο να εκλεχθείς βουλευτής στην Κυπρο πρέπει ήδη να έσιεις αναγιωθεί στα κόμματα τζιαι να έσιεις τες εξαρτήσεις που έχουν οι βουλευτές μας (πχ. να μεν "στεναχωρήσεις" τον τάδε γιατί έσιει λεφτά/ να μεν πεις για το δείνα γιατί το χωρκό Κάτω Κωλοχώρι εν θα σε ψηφίσει).

Για να θυμηθώ την διαφήμιση των νιάτων μου: "τζιαιρούς που εφτάσαμε"

Αντρέας είπε...

Δεν είμαι ελεγκτής αλλά ως αεροναυπηγός γνωρίζω αρκετά για τον τομέα και την Κυπριακή πραγματικότητα.

1. Τα προβλήματα που προκάλεσαν τις απεργίες και την αποχή από υπερωριακή απασχόληση πάνε πίσω δεκαετία και. Το θέμα των μισθών είναι ένα από πάμπολλα προβλήματα για τα οποία η Κυπριακές κυβερνήσεις κοροϊδεύουν διαχρονικά του Ελεγκτές και το Eurocontrol.

2. Οι ελεγκτές της Κύπρου (όπως και σε όλες τις χώρες του Eurocontrol) πληρώνονται μέσω του Unit Rate System το οποίο διαχειρίζεται εκ μέρους των αεροπορικών εταιρειών (πληρώνουν οι εταιρείες για χρήση του εναέριου χώρου) το Eurocontrol (δεν ξοδεύει ούτε ένα σεντ το Κυπριακό κράτος - αντίθετα κερδίζει εκατομμύρια). Στην Ελλάδα έκαναν τις ίδιες περικοπές και έχασαν 120 εκατ. σε δύο χρόνια και κατάλαβαν οι εθνοσωτήρες ότι πρέπει να επαναφέρουν του αρχικούς μισθούς.

3. Τον περασμένο Δεκέμβρη επισκέφθηκε την Κύπρο αντιπροσωπεία του Eurocontrol. Ρωτήθηκαν από υψηλά ιστάμενους της Πολιτικής Αεροπορίας (ελπίζοντας να πάρουν κομπλιμέντα) πώς τους φάνηκε το Κέντρο Ελέγχου FIR της Κύπρου. Η απάντηση; Έχετε ζωώδεις συνθήκες εργασίας και μουσειακό εξοπλισμό.

4. Οι ελεγκτές δουλεύουν τις 168 ώρες που δουλεύει όλη η δημόσια υπηρεσία συν υποχρεωτικές υπερωρίες στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας συν υποχρεωτικές υπερωρίες σε άλλα παρεμφερή θέματα. Σημείωσε ότι το Eurocontrol έχει ζητήσει επισήμως εδώ και χρόνια από το κράτος την πρόσληψη 70+ εξειδικευμένων λειτουργών και την δημιουργία συγκεκριμένων υπηρεσιών αλλά τίποτα δεν έγινε.

5. Κανείς δεν είπε τίποτα επίσης ότι συγκεκριμένος κύπριος επιχειρηματίας έχει εκφράσει ενδιαφέρον (εδώ και κάποιους μήνες) να αναλάβει τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στην Κύπρο!

Θα μπορούσαν να γραφτούν μεγάλες εκθέσεις για το θέμα αλλά σταματώ γιατί δεν θέλω να καταχραστώ την φιλοξενία σου. Πιες μια μπύρα και για μας στην Oude Markt :)

Κωνσταντίνος είπε...

Συγχαρητήρια! Έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα του τι γίνεται!

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΠΙΑΝΟΥΜΕ Π.Χ. 100,000 ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ EUROCONTROL ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ 35000 ΦΟΡΟ. ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΜΝΟΥΜΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

Ερυκίνη είπε...

@ Δυσ
ευχαριστω για το λινγκ

@Δεσποσυνη
ξέρω το ξέρω το. τζαι ήρτεν/εννά έρτει η ώρα που θα το πληρώσουν, όπως τζαι οι όμοιοι τους στην Ελλάδα, γιατί εννά έρτει η μέρα που εννά συνειδητοποιήσουμε τζι εμείς (ελπίζω) ότι τούτον το πράμαν εν μας βοηθά. τζαι εννά σταματήσουμε (πάλε ελπίζω) να τους ψηφίζουμε για ναν παρτάκηδες. Ελπίζω.

Αντρέα
ευχαριστώ πολλά για τες πληροφορίες. Τούτα πρέπει πραγματικά να φκουν προς τα έξω. Δηλαδή πρέπει οι ελεγκτές να φκουν να πουν τα προβλήματα. Να γράψεις εκθέσεις κανένα πρόβλημα. θέλω πραγματικά να ξέρω. τζαι αν έχουμεν χάλια εξοπλισμό τζαι απίστευτες ώρες εργασίας, εγώ τότε με τα σίλια υποστηρίζω την απεργία τους γιατί πάνω σε τούτα στηρίζεται η ζωή μου. πραγματικά ο κόσμος πρέπει να τα μάθει.
ΥΓ: άλλος της λουέβεν??? άσε σε καμιά φτομάδα έτσι όπως πάει ο καιρός η πλατεία θα είναι τίγκα στα τραπεζάκια έξω.

@Ανώνυμε ελεγκτη,
ευχαριστώ για το ξεκαθάρισμα. Εμέναν οι 35.000 εν με χαλούν. Απορία. Θα σε πείραζε μια μικρή αύξηση του φόρου, πχ. 2%? θα μπορούσατε να κάμετε αντιπρόταση (με αντάλλαγμα εννοείται καλλύττερες συνθήκες εργασίας). Θα ήταν μια εναλλακτική (τζαι απίστευτη πισωγυριστή σε τούτους ούλλους).

Αντρέας είπε...

@Ερυκίνη

Ναι ακόμη ένας Λουβενιώτης. Έκανα πολλά χρόνια στην Λουβένη. Έφυγα πριν από λίγα χρόνια αλλά επιστρέφω τακτικά.

Ανώνυμος είπε...

Αμα κάποιος δεν ξερει να συνδικαλίζεται ας παραιτησει που το πόστο σιόρ.Αν μεν, ας τον παραιτήσουν οι εργαζομενοι του κλάδου.
345 δηλώσεις του συνδικαλιστη τους , εν εκαταλαβα ουτ εγω ουτε η παρέα μου , παρα μονο τουτη η ασάφεια του λόγου τους παρέπεμπε στο οτι εθελασιν να προστατέψουν προσωπικα τους οφέλη.

Το κράτος είπε εν θελω τα 9 εκατομμυρια διοτι εννα χω αλλα προβληματα...Οι λαλουν οι ελεγκτες , θελουμε να τα πιάεις γι αυτο και κάμνουμεν απεργίες...(ασχολίαστο).

Κατακλείδα.Εκαταφέραν μεσα που την αδαημοσύνη τους να συμπεριφερθεί μια αριστερή ως δεξιά.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ.
Ειδες ομως?
Αμαν αποφασίσει η κυβέρνηση κάτι γίνουνται μαρτούθκια
Αριστερος ειμαι τζιαι μπράβο στην κυβερνηση για τα μέτρα που έλαβε


Andreas

Αντρέας είπε...

@Ερυκίνη
Το σχόλιο είναι μεγάλο αλλά αφού είπες ότι θέλεις να μάθεις … :)

@Andreas (Ανώνυμος)
Τι έκανε η κυβέρνηση με τον νόμο για τους ελεγκτές, αερολιμενικούς και άλλους πολλούς (γιατί δεν είναι μόνο στους ελεγκτές που αναφέρεται ο νόμος); Επιβάλει την χειμερινή περίοδο δύο τομείς ελέγχου και την καλοκαιρινή τρεις. Ελεγκτές έχουμε μόνο για δύο τομείς. Για να βγουν τρεις πρέπει να υπάρχουν αναγκαστικές υπερωρίες (συν οι άλλες σε παρεμφερή θέματα που ανάφερα πιο πάνω). Δηλαδή η ζωή όσων ταξιδεύουν θα εξαρτάται από το αν ο ελεγκτής είναι εξαντλημένος από τη κούραση ή όχι (αναφέρω ότι η βάρδια ενός ελεγκτή είναι 12 ώρες). Γιατί 2 δευτερόλεπτα να χάσει την συγκέντρωση του ή να μην μπορεί να σκεφτεί γρήγορα και καθαρά και να το δυστύχημα. Τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας απαιτούν ο ελεγκτής να είναι μπροστά στην οθόνη μισή ώρα και μία μακριά της για να συνέρχεται από την πίεση και να μην πάει κάτι καταστροφικά στραβά. Στην Κύπρο η εθνοσωτήρες (για να γλυτώσουν λεφτά) θέλουν να το κάνουν μισή ώρα στην οθόνη και μισή εκτός οθόνης. Αλλά ποιος νοιάζεται; Κύπρος είναι εδώ και οι κανονισμοί ασφαλείας είναι μόνο για τους κουτόφραγκους. Τι και αν πεθάνουν εκατοντάδες; Ταυτόχρονα ο νόμος αναφέρεται σε εθνικό εναέριο χώρο (ΕΕΧ) και όχι στο FIR Λευκωσίας. Με άλλα λόγια οι ελεγκτές είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν υπηρεσίες πάνω από την Κύπρο και μέχρι τα 12 μίλια από τις ακτές αλλά πουθενά αλλού. Οπότε μπορούν να έχουν απεργία στο FIR και κανένα αεροπλάνο δεν μπορεί να μπει ή να βγει από την Κύπρο.

Οι συντεχνιακοί τους δεν είναι επαγγελματίες όπως αυτοί της ΠΑΣΥΔΥ κλπ. Πρέπει να εργαστούν ως ελεγκτές κανονικά τις βάρδιες τους. Δεν έχουν την πολυτέλεια να τρέχουν στα κανάλια και αλλού και να φωνάζουν όποτε να ΄ναι

Δεν τα λένε καθαρά οι ελεγκτές γιατί τα πράγματα είναι αρκετά περίπλοκα για να επεξηγηθούν εύκολα δημόσια και γιατί αν ειπωθεί ανοικτά όλη η αλήθεια για την κατάσταση που επικρατεί θα έχουμε άλλα προβλήματα ως Κύπρος. Σε αυτό πατούν διαχρονικά οι κυβερνήσεις και κοροϊδεύουν τους ελεγκτές (και όλους εμάς στην Κύπρο). Ένα FIR δεν είναι ένα θείο δώρο το οποίο ανήκει σε ένα κράτος διαπαντός. Το έχεις εφόσον πληροίς διεθνούς κανονισμούς, πρότυπα, κλπ. Αν δεν μπορείς να ικανοποιήσεις αυτούς τους κανονισμούς τότε το FIR σου είτε «κλείνει» για την διεθνή αεροπλοΐα είτε δίνεται σε κάποιον άλλον. Είναι ήδη γνωστά μέχρι ενός βαθμού εκτός Κύπρου τα αναρίθμητα προβλήματα στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας (και πολιτικής αεροπορίας γενικότερα). Αν μαθευτούν όμως όλα με όλη την «ομορφιά» τους την βάψαμε. Ήδη Τουρκία και Ιταλία καραδοκούν να πάρουν τον έλεγχο του FIR Λευκωσίας. Φαντάζεσαι τι θα γίνει αν η Άγκυρα ελέγχει το FIR Λευκωσίας; Τα πραγματικά κράτη γνωρίζουν ότι ένα FIR είναι πολύ κερδοφόρα επιχείρηση και εργαλείο άσκησης εθνικής πολιτικής.

Να πω και για την ανυπαρξία εφεδρικού συστήματος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας το οποίο απαιτούν οι διεθνείς κανονισμοί; Δεν έχουμε, οπότε αν πέσει αυτό της Λευκωσίας (το οποίο έχει πέσει 2-3 φορές, ευτυχώς για σύντομα χρονικά διαστήματα, τα τελευταία 2 χρόνια) την έχουμε βαμμένη. Έχει δηλωθεί από εθνοσωτήρες ότι αν πέσει το κέντρο στην Λευκωσία ο ελεγκτής που προσγειώνει τα αεροπλάνα στο αεροδρόμιο Λάρνακας μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο όλου του FIR Λευκωσίας (άλλο ελεγκτής αεροδρομίου και άλλο ελεγκτής FIR)! Τότε γιατί χρειαζόμαστε το κέντρο στην Λευκωσία; Γιατί οι κουτόφραγκοι δεν κάνουν το ίδιο;

Δεν ανέφεραν οι κυβερνώντες ότι προσπάθησαν να φέρουν ελεγκτές από την Ρουμανία (απεργοσπάστες) οι οποίοι όμως τους είπαν όχι γιατί οι Κύπριοι ελεγκτές έχουν τον δεύτερο πιο χαμηλό μισθό σε όλο το Eurocontrol (η Μάλτα είναι πιο φτηνή) και τον πιο ψηλό φόρτο εργασίας! Να αναφέρω ότι οι Κύπριοι ελεγκτές είναι οι ποιο παραγωγικοί και έχουν τις λιγότερες καθυστερήσεις (οι καθυστερήσεις μεταφράζονται σε πρόστιμα από το Eurocontrol προς τα κράτη).

Τα πιο πάνω είναι απλά κάποιες νιφάδες χιονιού στην κορυφή ενός μεγάλου παγόβουνου με την ονομασία κυπριακή πολιτική αεροπορία.

Ερυκίνη είπε...

@ανώνυμος Αντρέας (άτε τωρά πως να σας ξεχωρίσω?)

η κυβέρνηση για μένα τουλαχιστον δεν απάντησε ποιο ειναι το πρόβλημα. Γιατί δεν θέλει τούτα τα λεφτά. τουλάχιστον ως το Βέλγιο δεν έφτασε έναν επιχείρημα πέραν του "εν πρόκληση". ποια είναι τα προβλήματα να μας πει? τζαι ένας που τους λόγους που έγραψα τούτον το ποστ ήταν ακριβώς γιατί πιστεύω ότι θα μπορούσε να υπάρξει άλλη διευθέτηση 'λιγότερο δεξιά'.

@Αντρέας επώνυμος (Λουβενιώτης)
τούτα εν πολλά πολλά σοβαρά ζητήματα που θέτεις, αναρωθκιούμαι, όπως τζαι ο ανώνυμος αντρέας, πως θα ήταν αν εφκαίνναν προς τα έξω τούτα τα προβλήματα. Τζαι πόσο χρήσιμο θα ήταν πχ. να έστελλαν τούτες τες πληροφορίες τζαι σε μιαν εφημερίδαν (αλλά εννά μου πεις που εννά έβρεις μιαν σόιν?). Μια απορία χαζή (είμαι τζαι ασχέτου): τι είναι FIR????

Ερυκίνη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Φιλε αντρεα
δλδ στην ρουμανια σε κανονικους μισθους πρεπει ναν βασιλιαδες.
Ο συνδικαλιστης εδειξε τον μισθο του και μετα που 7 χρονια μονο υπηρεσιας αμοιβεται με 2300+ ευρω ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ.

Επειδη εμιλησα για αδαημοσυνη οσον αφορα τον συνδικαλισμο τους , ακριβως τεθκιου ειδους προβληματα εν επιλυουνται εν καιρω κρίσης.

Andreas

Ανώνυμος είπε...

Ερυκινη

Το προβλημα δεν ειναι ν απαντησει η κυβερνηση .
Το θεμα ειναι ν απαντησει τζεινος που εσει το προβλημα.
Αμαν εν σου το λαλει ξεκαθαρα μπαινουν σου ψυλλοι στ αφκια

Andreas

Αντρέας είπε...

@Ερυκίνη

Το FIR σημαίνει Flight Information Region, στα Ελληνικά Περιοχή Πληροφοριών Πτήσης (ΠΠΠ). Είναι βασικά μία περιοχή εναέριου χώρου στην οποία προσφέρονται κάποιες υπηρεσίες ελέγχου αεροπλοΐας (όλη η γη είναι χωρισμένη σε τέτοιες περιοχές). Ο διαχωρισμός ορίζεται από μία διεθνή συμφωνία την οποία διαχειρίζεται ο ICAO (International Civil Aviation Organisation). Αν θυμάμαι σωστά η Κύπρος έχει την πιο μεγάλη ΠΠΠ σε αναλογία με το μέγεθος της. Εδώ υπάρχει ένας χάρτης του Κυπριακού FIR (http://www.defence-point.gr/news/wp-content/uploads/2012/02/Cyprus-SAR-FIR.jpg)

Απ΄ ότι γνωρίζω τουλάχιστον ένας δημοσιογράφος γνωρίζει/καταλαβαίνει τι γίνεται και έχει γράψει κάποια άρθρα (Φιλελεύθερος). Μιλάμε βέβαια για κυπριακά ΜΜΕ. Μην περιμένεις και τίποτα ουσιαστικό. Και, το πιο σημαντικό, ποια η πιθανότητα να συγκινηθεί ο οποιοσδήποτε και να κάνει κάτι;...

@Αντρέας

Θα διαφωνήσω μαζί σου σχετικά με το ότι δεν λύνονται προβλήματα σε περίοδο κρίσεων. Το αντίθετο, θεωρώ ότι μία κρίση είναι μία καλή ευκαιρία για να δοθούν ολοκληρωμένες και σωστές λύσεις ή τουλάχιστον να προσπαθήσεις να μην χειροτερέψεις τα πράγματα. Από το περασμένο καλοκαίρι, όταν μετά από διαμεσολάβηση του Eurocontrol είχαν υιοθετηθεί κάποιες λύσεις που πρότειναν οι ελεγκτές για κάποια από τα προβλήματα (κατάφεραν π.χ. να ανοίξουν τέσσερις τομείς ελέγχου με προσωπικό για δύο), όλοι πίστευαν ότι κάποια πράγματα είχαν μπει σε μία πορεία λύσης. Για λόγους που ακόμη δεν είναι κατανοητοί η κυβέρνηση άλλαξε πορεία και φτάσαμε στην σημερινή κρίση. Από ότι έμαθα σήμερα, στέλεχος του Eurocontrol μίλησε “off the record” με εκπροσώπους των ελεγκτών και δήλωσε ότι άποψη του Eurocontrol είναι ότι η κυβέρνηση δεν έχει πρόθεση να προσπαθήσει να λύσει τα προβλήματα και ότι θα επιτεθεί επιπλέον στους ελεγκτές. Θεωρούν (το Eurocontrol) ότι θα αναγκαστεί να επέμβει και να επιβάλει λύσεις. Και όταν επεμβαίνει το Eurocontrol δεν μιλάμε για χαΐδεμα αλλά για επώδυνες καταστάσεις. Και την λυπητερή (που θα είναι μεγάλη) δεν θα την πληρώσουν οι εθνοσωτήρες αλλά εμείς οι υπόλοιποι.

Οι Ρουμάνοι ελεγκτές κοστίζουν γύρο στα 75 ευρώ/ώρα και, αν θυμάμαι σωστά, έχουν τον μισό φόρτο εργασίας. Αν σε ενδιαφέρει το θέμα πήγαινε στον ιστοχώρο του Eurocontrol όπου μπορείς να βρεις όλων των ειδών στατιστικές για όλες τις χώρες μέλη. Και να έρχονταν στην Κύπρο, για να μπορέσουν να εργαστούν θα έπρεπε να τύχουν κάποιας εκπαίδευσης την οποία μόνο οι ελεγκτές θα μπορούσαν να τους την δώσουν. Και όπως φαντάζομαι καταλαβαίνεις δεν σκόπευαν να το κάνουν.

Προσωπικό μου πιστεύω είναι ότι σε μεγάλο μέρος των προβλημάτων θα μπορούσαν σχετικά εύκολα να βρεθούν και να εφαρμοστούν λύσεις αν υπήρχαν τα σωστά άτομα σε συγκεκριμένες θέσεις κλειδιά. Αλλά όπως σίγουρα γνωρίζεις το μόνο κριτήριο για διορισμό σε θέσεις κλειδιά στην κυπριακή δημόσια υπηρεσία είναι το μέσο/κόμμα/κλπ και όχι τα προσόντα/αξία/κλπ. Και όταν αυτοί που παίρνουν θέσεις με εκτελεστική εξουσία (αναφέρομαι στην δημόσια υπηρεσία όχι σε υπουργούς κλπ) δεν έχουν κανένα προσόν για την θέση που κατέχουν τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Και το σπαστικό είναι ότι παρόλες τις γιγαντιαίες ελλείψεις σε εξειδικευμένο προσωπικό στην πολιτική αεροπορία, υπάρχουν κάποια άτομα με τα σωστά προσόντα για κάποιες θέσεις κλειδιά αλλά χωρίς μέσο!

Ανώνυμος είπε...

Φιλε αντρεα
Γιατι παλε τπτ εν εκαταλαβα?
Γιατι εν τοσο δυσκολο να πει καποιος που εν το προβλημα.
Ν αρχισω κατ αρχας με την μεγιστη διαφωνια μου οτι σε περιοδους κρισης ειναι η καταλληλη περιοδος για να παρθουν μετρα.
Παρε παραδειγμα την ελλαδα...Ασχολιαστο.
Αντιθετως .Οι περιοδοι κρισης ειναι ο καιρος για να σου χτυπησει την καμπανα οτι υπαρχει προβλημα ,αλλα ο πιο ωφελιμος τροπος να παρεις τα μετρα ειναι σε καιρο ευφοριας.

Γι αυτο εσυμπεριφερθηκαν ανευθυνα .
Εγω εν θα μπω στα παρασκηνια διοτι εν το πιο ευκολο πραμα για να πω κι εγω τα δικα μου .
Εαν οι Ρουμανοι πιαννουν παραπανω εγω εννα το ξαναπω , πρεπει να ζουν πασαδες στην Ρουμανια.

Τοσο τζιαιρο που υπηρχε προβλημα (απο το 2004) γιατι εν εκαμναν απεργιες για γνωστοποιηση των αιτηματων τους?
Γιατι επιτελους μετα που τοσες εμφανισεις εν ειπαν τσας που ακριβως εν το προβλημα?
Τοσον απλα.
Εγω θεωρω οτι το προβλημα εν στην πλευρα τους.
Και σε περιοδους κρισης , με μισθο 2300 + (χωρις υπερωριες) μισθο πρεπει να σαι πολλα ανευθυνος για να προκαλεις την δημ. γνωμη και οργη.

Andreas