Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Λάλε μου να σου λαλώ

Βασικά συνήθως λαλώ πολλές τσιόφτες. Μια φίλη μου λαλεί ότι το μεγαλύτερο μου ταλέντο εν το να ''χτίζω'' πάνω στες τσιόφτες των άλλων (αν ήταν ολυμπιακόν άθλημα ασυζητητί το χρυσόν εννά ήταν δικό μου). Μέσα μέσα, όμως, όι να το παινευτώ δηλαδή, σύρνω κάτι πετυχημένα... μεν το συζητάς.

Πριν λλίες μέρες που λαλείτε είπα μεγάλην κουβένταν (ύστερα το κατάλαβα ότι ήταν μεγάλη). είπα μιας φίλης μου πως όποια τζαι να' σαι, όπως τζαι να' σαι (κάνε μου απόψε συντροφιάαααα) πάντα εννά υπάρχει κάποια άλλη που εννάν πιο όμορφη που σέναν.
Τζαι πιο όμορφη, τζαι πιο ψηλή, τζαι με πιο λλίην κυτταρίτιδαν, τζαι με πιο ωραία μαλλιά, πόθκια, ρούχα και τα λοιπά, και τα λοιπά... Γι' αυτόν, για μέναν εν εντελώς άσκοπον να σκέφτεσαι πράματα τύπου "είμαι όμορφη;'' τζαι να συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλες. Μόνον κατάθλιψην μπορείς να πάθεις (εκτός αν είσαι η Τζολί ή ξέρω γω).
απλά πρέπει να το πάρεις απόφασην. ναι, φυσικά τζαι έσιει πιο όμορφες που μέναν ή πιο ενδιαφέρουσες ή πιο σχετικές με την πολιτική ή πιο... οτιδήποτε. εν τζαι μπορείς να κάμεις τίποτε για τούτον.

λογική απορία: ε, καλά γιατί κάποιος να γυρίσει να δει εμέναν τζι όι την άλλην την πιο όμορφην; ε.... τούτον ακόμα εν το εξεκαθάρισα. υποθέτω γιατί τζαι τζείνος έννεν ο brad ( ο pitt ρε), ή εν ανώμαλος (για την περίπτωση μου συνήθως τούτον εν το πρώτον πράμαν που σκέφτουμαι) ή τέλος πάντων επειδή γουστάρει κάτι μη τυπικό. ξέρω γω;

Συμπέρασμα: Ούτε να χαλιέσαι, ούτε να τρώεις τες ώρες σου να αλλάξεις τούτον που είσαι (με σοβατίσματα, πλαστικές, κομμωτήρια, νυχούδες κοκ). απλά καρτεράς να βρεθεί κάποιος αρκετά ανώμαλος, όι τόσον όμορφος τζαι αρκετά παράξενος να σου την πέσει ... ή να του την πέσεις εσύ (ειδικά αν εν κυπραίος).

εν τζαι πολλά δύσκολο να έβρεις, απλά πρέπει να δεις γυρόν σου. εμείς οι άσιημοι είμαστεν πιο πολλοί (μεταφράζω στα κυπριακά μια ισπανική φράση που λαλεί μια φίλη μου, που εν την αθθυμούμαι στα ισπανικά). Τζαι άμαν θέλουμεν κάμνουμεν τζαι επανάστασην ενάντια στο κατεστημένον της ομορφιάς, του στυλ, της εικόνας και της επιφανειακής τελειότητας... τζαι να απαιτήσουμε η Τζολί, ο άντρας της τζαι οι λοιποί παρόμοιοι να παν σε έναν άλλον πλανήτη να ζήσουν τζαι να μας αφήκουν στην ησυχίαν μας.

εν τέλει, τζαι η μια μεγάλη κουβέντα που είπα εκατέληξε σε τσιόφτες. Τς, τς

Δεν υπάρχουν σχόλια: