Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Δουλειές με φούντες

Δουλειές με φούντες εν λαλείς τίποτε....


έχω να καταθέσω σε όσους με διαβάζουν εκεί έξω (στο υπερπέραν :))) τα εξής άσχετα:


1. η μούττη μου ακόμα τρέχει, εγίνην παπουτσόσυκον τζι ακόμα τρέσιει. εβαρήθηκα.


2. έχω πολλήν πολλήν δουλειάν


3. εν έχω καμίαν απολύτως διάθεσην να κάμω τη δουλειάν


4. εν είμαι σίουρη ότι ξέρω ακριβώς πως να την κάμω


5. είμαι τόσο μαλάκας γιατί εννά μπορούσα να ζητήσω περισσότερη βοήθεια που την επόπτριαν μου, αλλά εν το κάμνω. Καρτερώ την να μου πει που μόνη της, "μάνα μου θέλεις να τα κάμουμεν μαζίν, να δω τι κάμνεις κλπ." Τζαι επειδή εν πρόκειται να το κάμει ποττέ, εγώ μαζοχίζουμαι τζαι θα μαζοχιζουμαι τζι άλλο, να κάμνω τα ίδια τζαι τα ίδια πράματα (trial and error) ώσπου να τα κάμω σωστά.


6. Αντι να δουλεύκω τόσες μέρες γυρίζω ποτζεί ποδά γιατί η φίλη μου η Μ.#2 έσιει έναν καλεσμένον τζαι κουλιαντιρίζουμεν τον στες γωνιές της Κύπρου μας. Νομίζω ότι εγώ ενθουσιάζουμαι πιο πολλά που τζείνον. Αναμένατε στες οθόνες σας τζαι εννά έσιει τζαι φωτογραφικόν υλικό soon.


Άτε πάω να κάμω καμιά δουλειά.... εν μπορώ, εν θέλω....

6 σχόλια:

Eólica είπε...

χαχαχα ούλλοι στην ίδια μοίρα είμαστεν! Τζι εμένα το τελευταίο μου πποστ ήταν ακριβώς για τούτο το πράμα! Τζιαι άδε με τωρά...αντί να θκιαβάζω μπλογκς, κάμνω τη δουλειά μου όπως πρέπει!

Chrys είπε...

Ερυκίνη να σου προτείνω ενα ωραίο post που προτείνει ιδεές που μπορεί να κάνει κάποιος οταν βαριέται στη δουλειά του

http://www.dumblittleman.com/2009/04/seven-productive-things-to-do-when.html

Ερυκίνη είπε...

επιστρεφω στο μπλοκ μετά από ώρες πραγματικής δουλειάς (όι πελλάρες)
@ αιολική ενέργεια
τούτα τα μπλογκς μανα μου, μεγάλη εφεύρεση, όποιος τζι αν το σκέφτηκεν πρώτος μπράβο του, έσπρωξεν μας τζι άλλον στη Λούφα χωρίς παραλλαγή
@ chrys
φίλε σόρυ κιόλας αλλά δεν έχεις τίποτε που να λαλεί εφτά τρόπους να αναγκάσεις τον εαυτό σου να δουλέψει; Γάφω διατριβή σπίτι μου, γεμάτο πειρασμούς (πχ.τηλεόραση), πάω βιβλιοθήκη, πάλε πειρασμοί (κολλητές, καφετέρια, φραπέ). Το ιντερνετ σταθερός πειρασμός παντού. τζαι εγώ είμαι τζαι πολλά αδύναμη ρε γαμώτο...

Ανώνυμος είπε...

Erykiniiiiiiiiiiiiiiii

kathoumai me to laptop anoikto kai vlepw sti tv, to trito apo tin trilogia tou lord of the rings pou paei 3 wres kai en i triti fora pou to parakolouthw. etritosen to kako(asxeto alla exei ti lexi "tria"...tzai eipa na to pw)...polla 3 touti i protasi a?!

Sto diplano dwmatio me perimenei mia diatrivi mia valitsa gia na sasw gia to taxidi, 6 ektheseis, kai diavasma gia tin periektiki exetasi... ta misa eprepe na en teliwmena proktes pou leei o loos!

axxxxxxxxxxx

Ερυκίνη είπε...

men to syzitas, ti valitsa gia to taksidi parauta. ta ypoloipa meta tin epistrofi. ate, kala na perasete poullin mou, filia stous synadelfous, tzai na to diaskedaseis. afistes douleies pou ftomaas

ΒΟΥΚΩΛΟΣ είπε...

kserw oti mporei na sas apasxoloun alla pragmata re paidia, all ithela na rwtisw kai tin apopsi sas gia to thema tou tivennou kai tis teletis apofoitisis sto panep kuprou-pws to vlepete? ena valw kai aurio me8aurio ena poll sto blog toy voukwlou na dw an tha psifisoun kapoioi uper i kata...eseis ti nomizete??
voukwla...