Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

The quote of the day

Η αντζέντα μου που λαλείτε εν πολλά γαμάτη. Εντάξει εγώ με τες αντζέντες εν τα πάω τζαι πολλά καλά, μπορεί να γράψω κάτι μέσα αλλά να θυμηθώ να την ανοίξω 10 μέρες μετά. Άχρηστη δηλαδής. Αλλά προσπαθώ, γιατί ρε παιδί μου ένας νους ένι, που να τα θυμάσαι ούλλα;

Φέτος, όμως, η αντζέντα μου εν τόσον τέλεια (απόκτημα Βερολινέζικο, από Kreuzberg μερκάν, δηλαδή λλίον εναλλακτική, λλίον καλλιτεχνική, ιδιαίτερη αντζέντα), που την αννοίω καθημερινώς!!

Σήμερα ανοίγοντας την αντζέντα στην εβδομάδα 25-31 Ιανουαρίου κάτω κάτω έγραφε

An eye for an eye, makes the whole world go blind

πςςςςςςςςςςςς

3 σχόλια:

Kato Ydata είπε...

Ηθικά διδάγματα. Παρακαταθήκες του Χαμουραμπί και του...Χίτλερ.

Leni είπε...

Tssss polla kalo!
Simera i diki mou grafei "mesa ap'tis dyskolies vgainoun oi efkairies pou odigoun stin epityxia".

Moonlight είπε...

Πολλά inspirational για μένα. Εγώ εχρησιμοποιούσα ατζέντα πολλά στη Γαλλία. Εχάννουμουν χωρίς τζίνην. Τζαι ήταν τζαι όμορφη, μωβ φωτεινό, τζαι απαλή στην αφή, σαν κάτι καναπέδες!