Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

80's strike back

είμαι που λες στο ντους αγαπημένε/η αναγνώστρια/στη τζαι ακούω μουσικήν που το ολοκαίνουργιό μου ραδιούδιν (έφαα τον τόπον τζαι τες αντικερί να έβρω ράδιο με στροτζυλά μεγάφωνα των 80'ς σαν τζείνον που έχω κύπρον τζαι τελικά εσυμβιβάστηκα με έναν απλό τρανζιστοράκι ποτζείνον που έσιει τζαι αντέναν) τζαι ακούεται ξαφνικά τούτον το τραούδιν.


Ππππέεεεε λαλώ τι μου θύμισες τώρα ρε Nostalgie (σταθμός βέλγικος, η επιλογή βου, άμαν το Studio Βrussel παίζει πελλάρες). Εφκήκα που το μπάνιο τζαι εγύρεψα το βίντεοκλιπ (το οποίο είναι σουρεαλ εν τω μεταξύ). Τζαι ανακαλύπτω που λαλείς ότι το συγκεκριμένον εν του 1984 !!!

Ναι ναι το σωτήριο ετούτο έτος που η Ερυκίνη σας ήρτεν στον κόσμο (η χαρά μεγάλη γιατί έχω στο νου ένα πρότζεκτ εδώ και χρόνια να έβρω τα καλλύττερα που εγίναν τζείνην την χρονιάν, έτσι που περιέργειαν, αλλά ακόμα εν εδεήθηκα να το κάμω).
Τζαι πίντα έρκεται μου στο νου τούτον το τραούδιν έτσι αυτόματα, γιατί τζείνην την χρονιά, η ταινία που έσπασεν τα box office, ναι ναι ναι, ήταν το Ghostbusters.


Αθάνατες θρυλικές στιγμές 80'ς κιτσαριού. απολαύστε άφοβα !!!

ΥΓ: έχω να πω επίσης ότι υπάρχει παιχνίδι ghostbusters στο wii. δεν έσιει πιο μεγάλη πόρωση.

2 σχόλια:

Noor είπε...

Εγέρασες τζ´εσύ. :-p Εγώ ακούω καθημερινά ένα σταθμό που παίζει αποκλειστικά τις επιτυχίες των 70s, 80s, and 90s. Εμένα με συγκινούν παραπάνω τα 90s για κάποιο λόγο. Ίσως επειδή ήμουν αρκετά μεγάλη για να καταλαβαίνω τα λόγια των τραγουδιών που έπαιζαν στο ράδιο (τουλάχιστον κάποια λόγια και τα υπόλοιπα να τα φαντάζομαι!)

milaz είπε...

I ain't afraid of no ghost... who ya gonna call...? na na na...

Εννοείται ότι εννα το τραγουδώ καμιά εφτομάδαν συνέχεια τώρα...