Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Για τον Λιλλήκκα έχω να πω...

(αν τζαι είπα να μεν ασχολούμαι καθόλου με οτιδήποτε αρνητικό τζαι να εστιαστώ στα όμορφα πράματα της ζωής εν αντέχω, θα σας τα πω, επέλλανα σας σήμερα)

ότι εν ένας παλαβός τζαι δεν τον εσυμπάθησα ποττέ μου τζαι δεν επίστευκα ποττέ μου ότι θα εφτάνναμεν σε έτσι κατάντιαν να εν υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Ποιος, ο Λιλλήκκας.

Ο καθένας δικαιούται να έσιει την άποψην του, εσείς αν θέλετε συμπαθάτε τον, ψηφίστε τον τζιόλις αν το επιθυμείτε, αλλά εμέναν τούτη εν η άποψή μου. Τζαι με τες τελευταίες μαλακίες (ούτε καν αστερίσκους εν βάλλω) επιβεβαιώθηκεν ακόμα παραπάνω.

Το γεγονός δε ότι υποστηρίξαν το κλείσιμον των οδοφραγμάτων τζι άλλοι τζαι γενικώς ακούεται σαν λογική ενέργεια αποδεικνύει ότι η παλαβομάρα εν κολλητική τζαι στην Κύπρον έππεσεν επιδημία.

Το ότι δε μια μεγάλη πλειοψηφία του λαού επιθυμεί κάτι τέθκοιον, δηλαδή μιαν ενέργεια που θα θάψει τζιάλλον την οποιαδήποτε διαδικασία λύσης τζαι θα αποδείξει σε ούλλους (όσοι εν ήταν σίουροι ακόμα) ότι η ε/κ κοινότητα ΔΕΝ θέλει λύση, αποδεικνύει τούτον που εξανάπα κάπου. Ότι θέλουμεν διχοτόμησην. Τζαι ας το παραδεχτούμεν. Δεν μας κόφτει τζαι δεν θέλουμεν. Δεν θέλουμεν να το παλέψουμεν. Αρέσκει μας έτσι. Όι ούλλους, τους παραπάνω.

Τα άλλα ούλλα εν μουσκουρούθκια. Τι σημαίνει εν αξιοποιούμεν τα ανοιχτά οδοφράγματα όπως πρέπει? Εφκήκεν ο Λιλλήκας ή ο κάθε Λιλλήκκας να προωθήσει ουσιαστικήν αλληλεπίδρασην μεταξύ των δύο πλευρών τόσα χρόνια? Τζαι δηλαδή αν είσιεν καζίνον στη Λεμεσό θα εστήνναμεν οδοφράγματα για να μεν "αξιοποιούν" οι κουμαρόφατσες τη Λεμεσό λάθος?

Επίσης ο μόνος, ο ΜΟΝΟΣ αποτελεσματικός τρόπος να ελέγξεις τι γίνεται στο Βορρά τζαι ποιος μπαινοφκαίνει εν ένας. ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ. λυση του κυπριακού, λύση του κυπριακού. Ούλλες οι άλλες πιθανότητες δεν μας εγγυούνται τίποτες (συμπεριλαμβανομένης της διχοτόμησης).

Τούτα ούλλα τέλοσπάντων, εν πελλάρες τζαι φτηνές δικαιολογίες. Απλά υπάρχουν δυστυχώς ακόμα πολλοί (υπερβολικά πολλοί) στην κοινωνία μας που θέλουν "τζείνοι ποτζεί τζαι μεις ποδά". Σίμπλ ας δατ. Θέλω να δω τι θα κάμουν, άμα γινεί η διχοτόμηση (γιατί θα γινεί σε κάποια φάση) τζαι το όνειρό τους ΔΕΝ θα γινεί πραγματικότητα, γιατί απλούστατα θα είναι αδύνατο να κλείσεις τα σύνορα σου στους κατοίκους μια αναγνωρισμένης πλέον γειτονικής χώρας (αναγκαστικά θα εν οι πιο στενοί μας συνεργάτες λόγω εγγύτητας).

ΥΓ: σε τζείνους τους χτυπημένους που επίαν να κλείσουν που μόνοι τους τα οδοφράγματα... Η ελευθερία διακίνησης εν θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, ναι που τζείνο που κατηγορούμεν τους Τούρκους ότι καταπατούν τόσα χρόνια. Μόνον τούτον έχω να πω. Ποιος είσαι ρε Τάδε τέλοσπάντων, που θα εμποδίσεις τη διακίνηση άλλων ανθρώπων??  
ΥΓ2: δυσκολεύκουμαι πολλά φέτι με τες εκλογές. Ο Ούτοπος αν ιξέρετε θα βάλει υποψηφιότητα?

21 σχόλια:

Noor είπε...

Μα σκοπεύεις να πάεις να ψηφίσεις; Δεν λέγαμε πριν λίγο τι τραβούμε για να βρούμε εισιτήρια και πόσο κοστίζουν; Και πότε ακριβώς είναι οι εκλογές είπαμε; Εγώ σταμάτησα εδώ και λίγο καιρό να παρακολουθώ Κυπριακές ειδήσεις και είμαι μία ευτυχισμένη μετανάστρια. Βαθιά νυχτωμένη μεν, ευτυχισμένη δε.

the Idiot Mouflon είπε...

Zahos!

Anef_Oriwn είπε...

Ερυκίνη,

Πολύ ωραίο [χτυπά καίρια σημεία] το κείμενο σου. Ίσως μάλιστα δανειστώ μέρος του [ή ακόμα και να το “υποκλέψω” ολόκληρο] και να το βάλω ως ανάρτηση στο Blog μου! [Για τα τυχόν πνευματικά δικαιώματα σου εξηγούμαστε μετά]...

Έχω όμως την άποψη ότι η αναφορά ΣΟΥ στον Ούτοπο [έστω και ειρωνικά αυτοκριτική για το πολιτικό μας επίπεδο] κάπου χάλασε τη σούπα... Άσε που δίνει και το έναυσμα/αφορμή στους ελληνοκύπριους μετανάστες [όπως ας πούμε στην Noor] να εκδηλώσουν την απαξίωση και το ελιτισμό τους απέναντι στους ασιάτες «χωρκάτους» [έτσι ΜΑΣ λαλεί τζι’ Καθηγητής Μαυράτσας] ελληνοκύπριους ιθαγενείς!

Ερυκίνη είπε...

@Νοορ,
να πω την αλήθκεια μου δεν ξέρω πότε ένουν ακριβώς :)). Αλλά εσκέφτουμουν το σοβαρά (προτού μάθω για την απώλεια της Ράιαν), μετά εσκέφτηκα να το κάμω στες Βρυξέλλες, νομίζω έσιει μια διαδικασία, αλλά μπόρεις άμα θέλεις. Το πρόβλημαν εν ότι έτσι όπως εν τα πράγματα εν είμαι σίουρη αν θέλω (εν μια κατάσταση πιας τον έναν φάκκα τον πας τον άλλο).

Εκτός βέβαια τζι αν θα ψηφίσουμεν τον υποψήφιο του Αγρινού :))).

Anef_Oriwn είπε...

Το πιο κάτω σχόλιο μου το έστειλα το πρωί. Κι ενώ είχε εμφανιστεί στο χώρο των σχολίων μετά εξαφανίστηκε. Το διέγραψε η Blogοδέσποινα;
Εγώ πάντως το επαναφέρω...

***********************
Ερυκίνη,

Πολύ ωραίο [χτυπά καίρια σημεία] το κείμενο σου. Ίσως μάλιστα δανειστώ μέρος του [ή ακόμα και να το “υποκλέψω” ολόκληρο] και να το βάλω ως ανάρτηση στο Blog μου! [Για τα τυχόν πνευματικά δικαιώματα σου εξηγούμαστε μετά]...

Έχω όμως την άποψη ότι η αναφορά ΣΟΥ στον Ούτοπο [έστω και ειρωνικά αυτοκριτική για το πολιτικό μας επίπεδο] κάπου χάλασε τη σούπα... Άσε που δίνει και το έναυσμα/αφορμή στους ελληνοκύπριους μετανάστες [όπως ας πούμε στην Noor] να εκδηλώσουν την απαξίωση και το ελιτισμό τους απέναντι στους ασιάτες «χωρκάτους» [έτσι ΜΑΣ λαλεί τζι’ Καθηγητής Μαυράτσας] ελληνοκύπριους ιθαγενείς!

Ανώνυμος είπε...

κορου μου αφου εισαι χανουμισσα να παεις να σε γαμουν οι μουλλαδες που αγαπας τοσον.να παεις ποτζει να εισαι στο χαρεμι του αδερφου σου ταλατ.να σου τζερνα βραστην κεαν

Ερυκίνη είπε...

Ανώνυμε,
εσύ υποθέτω εν θέλεις λύση του κυπριακού έννε? Ή μάλλον η λύση που θέλεις εν δύο χωριστά κράτη, έναν για τους μουλλάες ποτζεί τζαι έναν για εμας τους ελληνορθόδοξους ποδά.
Ακριβώς τζι εγώ τούτον λαλώ. Αφού έτσι θέλετε, έτσι θα γινεί, εν τζαι εν με το ζόρι.
Εσύ τι εννά ψηφίσεις αλήθκεια? Γιατί προς το παρόν κανένας υποψήφιος εν προτείνει ανοιχτά τούτον που θέλεις.

Anef_Oriwn είπε...

Το πιο κάτω σχόλιο μου το έστειλα 2 φορές κι ενώ είχε εμφανιστεί στο χώρο των σχολίων μετά εξαφανίστηκε. Το διέγραψε η Blogοδέσποινα;

Εγώ πάντως το επαναφέρω...

***********************
Ερυκίνη,

Πολύ ωραίο [χτυπά καίρια σημεία] το κείμενο σου. Ίσως μάλιστα δανειστώ μέρος του [ή ακόμα και να το “υποκλέψω” ολόκληρο] και να το βάλω ως ανάρτηση στο Blog μου! [Για τα τυχόν πνευματικά δικαιώματα σου εξηγούμαστε μετά]...

Έχω όμως την άποψη ότι η αναφορά ΣΟΥ στον Ούτοπο [έστω και ειρωνικά αυτοκριτική για το πολιτικό μας επίπεδο] κάπου χάλασε τη σούπα... Άσε που δίνει και το έναυσμα/αφορμή στους ελληνοκύπριους μετανάστες [όπως ας πούμε στην Noor] να εκδηλώσουν την απαξίωση και το ελιτισμό τους απέναντι στους ασιάτες «χωρκάτους» [έτσι ΜΑΣ αποκαλεί τζι’ ο Καθηγητής Μαυράτσας] ελληνοκύπριους ιθαγενείς!

Ανώνυμος είπε...

Ελευθερία διακίνησης με υποχρεωτική επίδειξη διαβατηρίου σε ένα καθεστώς που δεν αναγνωρίζεται από κανένα, τούτο και αν είναι ανακάλυψη.

Ερυκίνη είπε...

χαίρεται.

Άνευ,
καμία σχέση. δεν ελέγχω τα σχόλια καν. Δεν ξέρω πως δεν εμφανίστηκε το σχόλιό σου. Πάντως, τον Ούτοπο, όντως χρησιμοποιώ τον ειρωνικά, αλλά δεν νομίζω ότι η απαξίωση της πολιτικής έσιει να κάμει με ελιτισμό. Εννοώ κάποτε η απαξίωση πρέπει να προβληματίσει τους πολιτικούς, εν παραπάνω κούραση τζαι απελπισία μερικές φορές (εγώ νιώθω την πάντως), για πολλά χαρακτηριστικά των πολιτικών, τζαι όι υποτίμηση των Κυπραίων (που ούλλοι δαμέ είμαστεν). Νομίζω επαρεξήγησες ίσως.

@Ανώνυμος,
ακριβώς τούτον που λες εν το θέμα μου. Ακριβώς. Ότι τούτον το δικαίωμαν μας καταπατείται τζαι κατηγορούμεν την Τουρκίαν (δικαίως) για τούτον. Εν μπορούμεν να κάμνουμεν τα ίδια. Ας πούμε πως θα πείσεις κανέναν, οποιοδήποτε, για το πάθος σου για τα "κατεχόμενα" μέρη μας, άμαν κλείεις τες στράτες να μεν ρέσσει κανένας? Ας πούμεν τι μήνυμαν διάς?

Τζαι εννά μου πεις, εγώ έχω πάθος, απλά φυλάω το για την ημέραν που θα μπόρω να ρέξω δίχα διαβατήριον (τούτα ελάλουν τζι εγώ τα πρώτα 2 χρόνια που ανοίξαν τα οδοφράγματα, τόσον μου επήρεν να το αποφασίσω). Πελλάρες. Τούτη η μέρα εν θα έρτει ποττέ, αν δεν μπορέσουμεν να κάτσουμεν με τους Τουρκοκύπριους να πιούμεν έναν καφέ τζαι να κόψουμεν θκυό κουβέντες. Εμετάνιωσα που εν επίεννα στην αρκήν. Εν ο μόνος τρόπος τούτος ο τόπος που ήταν στην φαντασία μας εμάς των μιτσιόττερων να γινεί πραγματικότητα. Όσες φορές επία κατεχόμενα, ξέρεις εθορούσα τους δρόμους, τα τοπία, τα μαχαζιά. Εσκέφτουμουν, "φαντάστου να ήταν ούλλα Κυπριακή Δημοκρατία. Πως θα εν τούτη η στράτα μετά τη λύση. Μπορούμεν να κάμουμεν τούτον το πράμαν δαμέ. Α, θέλουμεν ράουνταμπάουτ κλπ κλπ."
Το ότι η πλειοψηφία εν κάμνει τούτες τες σκέψεις άμαν πάει κατεχόμενα, δηλαδή εν θορεί μια προοπτική στον τόπον, ή ότι κάποιοι δεν θέλουν να παέννουν γιατί εν νιώθουν άνετα να δείξουν διαβατήριο (σεβαστόν και κατανοητό) εν σημαίνει ότι μπορεί να μου αρνηθεί εμέναν να το κάμω που θέλω. Δηλαδή, αρνήθηκεν μου το ο τουρκικός στρατός τόσα χρόνια. Εννά μου το αρνηθεί τζαι η κυπριακή κυβέρνηση?
Με ποιο δικαίωμα?

Ερυκίνη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

τζιαι είναι τζιαι πρήχτης τζιαι στέλλει κάθε τρεις τζιαι λλίο sms! -.-

Ανώνυμος είπε...

Σωστή. Θα προσέθετα όμως και κάτι άλλο: η λοβοτομή που έχει κάνει ο Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ στους ανθρώπους της Ε(ε)πανένωσης με την ανεπάρκεια και την ατολμία τους,μας έφεραν στο σημείο να ακούμε τις μαλακίες του Λιλλήκκα, και να λέμε πως είναι απλώς μαλακίες, ενώ κανείς δεν έχει όρεξη να κάνει τίποτα πια.
Εγώ, παραδέχομαι ήττα.

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον ο μόνος που έπαθε λοβοτομή είναι ο Νίκος Αναστασιάδης από το ΔΗΚΟ του Κάραγιαν. Ούτε καν τη ΔΔΟ δεν έχει το θάρρος να αναφέρει πια.

Anef_Oriwn είπε...

Strovoliotis,

Αν και με κάλυψε ο Ανώνυμος πιο πάνω [ημερ. 6 Οκτωβρίου 2012 2:40 π.μ.], διερωτημένα γιατί δεν λες τίποτα για την «λοβοτομή» του Αναστασιάδη μέσα από το mea culpa του για το Σχέδιο Ανάν!

Ερυκίνη είπε...

@Φουρνόφκιος
Μα στέλνει σου τζαι μήνυμαν??? ού μανα μου, άλλον έναν σύν της ξενιθκιάς :) εγλυτώσαμεν τα τούτα.

@Στροβολιώτης
Ανεξαρτήτως χειρισμού για μέναν ήταν και είναι λάθος η οικειοποίηση που έναν και μόνον κόμμαν της έννοιας της "επανένωσης" τζαι "επαναπροσέγγισης". Τζείνον που εννοώ εν ότι αν υπήρχεν πραγματική πολιτική βούληση τζαι βούληση του λαού (γιατί εν τούτον που λείπει πρώτα από όλα) η επανένωση θα επροωθείτο σε συνολικό επίπεδο, επίπεδο κοινωνίας τζαι όι να μείνει ως χαρακτηριστική αριστερή δραστηριότητα. Γιατί έσιει τζαι μη αριστερούς τούτος ο τόπος. Αλλά που? Τζαι φταιν ούλλοι για τούτον. τζαι οι αριστεροί τζαι οι δεξιοί. τζαι πάνω που ούλλα εμείς που καθούμαστεν τζαι καρτερούμεν τες κομματικές ηγεσίες. Λες τζαι εν μπορούμεν να κάμουμεν πράματα που μόνοι μας.

@ Άνευ,
αν τζαι εν εκτός συζήτησης, εννά συμφωνήσω. Η στάση του Αναστασιάδη στο σχέδιο Ανάν μπορεί να ήταν η πιο αξιοσημείωτη πολιτική του πράξη που εγώ προσωπικά εκτίμησα πολλά. Τωρά ίντα την παίρνει πίσω δεν καταλάβω (γουέλλ έσιει εκλογές τζαι οι ψήφοι τζείνων που εν εκτιμήσαν την πράξην του εν παραπάνω που τζείνων που την εκτιμήσαν).

Ανώνυμος είπε...

Καλώς. Αφού βλέπω πως θέλετε να βάζετε πρώτα τη λογική και όχι το θυμό και καλά κάνετε, θα ήθελα να κάνω ορισμένες ερωτήσεις που θεωρώ κρίσημης σημασίας;

Το να επισκεπτόμαστε τα κατεχόμενα ως τουρίστες σε ένα ξεχωριστό κράτος με υποχρεωτική επίδειξη διαβατηρίου δεν μας ενοχλεί και μας ενοχλεί το προσωρινό κλείσιμο των οδοφραγμάτων (όπως τονίστηκε και από τον κ λιλλίκα) ως μέτρο αντίδρασης και διαμαρτυρίας για τις συνεχόμενες προκλήσεις από τους τούρκους;

Ή θα πρέπει να συνεχίσουμε την τακτική του κρύψε να περάσουμε όπως κάμνουμε πάντα. Με τις ίδιες γραφικές διαμαρτυρίες που δεν καταλήγουν πουθενά, μέχρι την επόμενη πρόκληση που δεν θα αργήσει να έρθει;

Τα οδοφράγματα είναι ανοικτά εδώ και χρόνια. Θα πρέπει να διερωτηθούμε ποιός πραγματικά επωφελήθηκε από αυτήν την κατάσταση και ποιός όχι. Οικονομικά και άλλως πως. Άλλαξε η στάση των Τ/κ από την επαναπροσέγγιση ή έγινε ποιό σκληρή και φιλοδιχοτομική; Η "εκλογή" του έρογλου και μόνο είναι ένα δείγμα, συν τις συνεχόμενες μετρήσεις κοινής γνώμης στα κατεχόμενα που δείχνουν μια σαφή στροφή υπερ της διχοτόμησης.

Ποιά πολιτική προτείνετε να ακολουθήσουμε; Οι συνομιλίες με αριστερό πρόεδρο δεν κατέληξαν πουθενά. Δεν θα πρέπει η δημοκρατία με κάποιο τρόπο να προστατέψει τους πολίτες της από την εκμετάλλευση του αττίλα και αν καταγγείλει με πράξεις τη διαιρετική πολιτική των διαβατηρίων και των εμποδίων στη διακίνηση; Η πολιτική του καλού παιδιού μας έφερε σε θέση ισχύος; Αν ναι γιατί κανένας ξένος δεν ζητά άρση των εμποδίων στη διακίνηση αντί να αρκούνται σε χαμόγελα και καφέδες;

Ερυκίνη είπε...

Μα γιατί πρέπει να είναι ή το ένα ή το άλλο?
Δηλαδή, αν πιστεύκω ότι τα οδοφράγματα πρέπει να μείνουν ανοιχτά είμαι "φιλότουρκη"? \

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ενοχλεί με να δείχνω διαβαρήριο, αλλά επίσης διαφωνώ με τη συγκεκριμένη πρόταση (ακόμη κι αν είναι προσωρινή) γιατί δίνει το λάθος μηνύμα. Δηλαδή αν εκάμναμεν κάτι τέθκοιον θα εφέρναμεν τους Τ/Κ πιο κοντά μας ή θα τα εκάμναμεν σιηρόττερα?
Για τες προκλήσεις μπορούμεν να ζητήσουμεν τη διαμεσολάβηση των ξένων που εν τζαι η δουλειά τους(δες ΟΗΕ). Τι άλλον να κάμουμεν? Εν μας "συμφέρει" να φανεί η προκλητικότητα τζαι η αδιαλλαξία της Τουρκίας ΜΟΝΟΝ? γιατί άμαν ακολουθείτο που μια τέθκοιαν αντίδραση πάλε εμείς φαινούμαστεν οι κακοί. Τζαι εννά μου πεις τι μας κόφτει? κόφτει μας γιατί ακόμα δεν επείσαμεν, δεν το καταλάβετε? δεν επείσαμεν ότι φταιν οι Τούρκοι που τούτον το πράμαν δεν λύεται.
Ποια εν η εναλλακτική εν εκατάλαβα? Μια συμβολική κίνηση που λαλεί της τουρκίας "κάτσετε φρόνιμα ρε ειδεμή κλείουμεν τα οδοφράγματα" που χεστήκασιν αν εν ανοιχτά ή κλειστά (οι τούρκοι, όχι οι Τ/Κ) τζαι που επεράσαν 30 χρόνια ώσπου να μας επιτρέψουν να τα ανοίξουμεν (τούτα τα 30 χρόνια δεν εφακκούσαν πένναν).

τέλοσπαντων, λυπούμαι που πρέπει να λαλώ γιατί εν χρήσιμον το ναν ανοιχτά τα οδοφράγματα. Πραγματικά. ο καθένας φυσικά δικαιούται να έσιει την άποψην του. Αλλά συμφωνώ σε έναν μαζί σου. Πρέπει να μας προβληματίσει το ότι τα οδοφράγματα εν ανοιχτά τόσα χρόνια τζαι ακόμα υπάρχουν πλάσματα που δεν θέλουν να εν ανοιχτά τζαι που νομίζουν ότι άμαν δίξεις το διαβατήριον σου τζαι πάεις στην Κερύνειαν εισαι "τουρίστας" στον τόπον σου. Εγώ πάντως που επία στο λιμανάκι σε τζείνον ακριβώς το σημείον που επάρθηκεν τζείνη η φωτογραφία των τετραδίων μας στο δημοτικό, ένιωσα τόσα πράματα, τόσα πράματα.

Μόνον τουρίστας δεν ένιωσα.
Τζαι που επία στο χωρκόν της μάνας μου, τζαι ήπιαμεν καφέν οικογενειακώς στο σπίτιν της φίλης μου της Σερζιάν, μόνον τουρίστρια δεν ένιωσα. Τζαι τζείνοι που χρησιμοποιούν τη λέξη "τουρίστας" εν πλάσματα που ή εν επίαν ποττέ κατεχόμενη ή εννεν πρόσφυγες ή απλά παν για άλλους λόγους ποτζεί.

(ΥΓ:ξέρεις έσιει μιαν παροιμίαν που λαλεί μαζί με τα ξερά κρούζουν τζαι τα χλωρά. Κόφκοντας την επαφή, έστω τζαι για λλίον, κόφκεις την ούλλην τζαι την "λάθος" που λαλεί τζι ο Λιλλήκκας τζαι την "σωστή". Τζαι εν κρίμαν)

Ερυκίνη είπε...

όσο για το τι να κάμουμεν, δεν έχω απάντησην να σου δώκω, αν ήταν απλή θα την εβρίσκαμεν τόσα χρόνια έννεν?

Πάντως το σίουρον ένι ότι βεβιασμένες κινήσεις που στηρίζουνται παραπάνω στο συναισθημα παρά στη λογική εν βοηθούν. τζαι εν λαλώ ο κάθε πολίτης μπορεί να σκέφτεται με το συναίσθημαν όσο θέλει, αλλά οι πολιτικοί αναμένεται να μπορούν να δουν τα πράματα αποστασιοποιημένα.

Ξέρεις, η φάση μας με τους Τούρκους εν σαν να εμπήκεν κάποιος έσσω σου οπλισμένος (παραπάνω που σένα) τζαι αρπαξεν σου 10.000 ευρώ. τζαι εσύ λαλείς του "κάτσε ρε κουμπάρε τούτον εν άδικο δώσμου τα πίσω αν όι ούλλα έναν ποσοστό".
η αλήθκεια όσον τζι αν δεν μας αρέσκει εν ότι α) η αστυνομία εν ήρτεν ποττέ να συνάξει τον κλέφτη (εν επάθαν τίποτε οι Τούρκοι για τούτον που εκάμαν), β) εν έχουμεν τη δυνατότητα να πιάμεν τα ριάλλια πίσω με τα όπλα (εκτός τζι αν θέλει κανένας να πάμεν σε πόλεμο) τζαι γ) ο κλέφτης εννεν υποχρεωμένος να σου δώκει τίποτε, αν θέλει σηκώννεται τζαι φεύκει.

Οι επιλογές ενι για που εννά πεις ξιαστεσ 10.000, πες ότι εν τες είσιεν ποττέ τζι αφηστον να πάει (διχοτόμηση) ή κάθεσαι τζαι κάμνεις συζήτηση στην οποία εξαρχής ο άλλος έσιει το πάνω σιέριν δυστυχώς τζαι εν μπορεί να παίζεις τον μάγκα. Έτσι εν τα πράματα. Εν μπορούμεν να απειλήσουμεν την τουρκία με κανέναν τρόπο. Ακόμα τζαι το να κάμουμεν πράματα που θα βλάψουν τους τ/κ (δες κλείσιμο οδοφραγμάτων) η τουρκία εχέστηκεν, σύντομα θα έχουν τόσους τούρκους ποτζεί που οι τ/κ θα εν αμελητέοι.
Γιαυτόν δεν ξέρω, ποια εν η καλλύττερη στάση (σε πολιτικό επίπεδο). Ξέρω ότι αν ο λαός έθελεν να έρτει κοντά, θα το καμνεν τζαι τα πράματα θα ήταν αλλιώς.

(σόρυ εφκήκεν πολλύν αλλά είμαι αθκιανή)

Ανώνυμος είπε...

Δεν είπα πουθενά ότι δεν θέλω να είναι ανοικτά τα οδοφράγματα. Το ιδανικό θα ήταν να μην υπάρχουν καθόλου οδοφράγματα και σημεία διέλευσης προς ένα άλλο "κράτος" με θεωρήσεις διαβατηρίων και σημεία ελέγχου που στέλνουν το μήνυμα ξεχωριστών κρατών προς το εξωτερικό και εμπεδώνουν την κατοχή στο εσωτερικό.

Και επαναλαμβάνω για τελευταία φορά: Πως άλλαξε η στάση των Τ/κ μετά το άνοιγμα των οδοφραγμάτων σε σχέση με τη λύση. Έγινε πιο διαλλακτική ή παγιώθηκε η κατοχή;
Η δική μου αντίληψη λέει πως οι φίλοι μας οι Τ/κ θέλουν να δείχνουν κυριαρχία κράτους στο βορρά αλλά και να απολαμβάνουν τα δικαιώματα που τους προσφέρει η δημοκρατία. Και εμείς πρέπει κάθε φορά που προκαλούμαστε με συλλήψεις και απαγωγές να σιωπούμε και να κάμνουμε τις ίδιες γραφικές διαμαρτυρίες στο εξωτερικό ή να σκάζουμε και να πληρώνουμε τα πρόστιμα σαν καλοί φιλειρηνιστές που είμαστε, για να μην στεναχωρήσουμε τους Τ/κ, τους εγκληματίες που χρησιμοποιούν αυτά τα οδοφράγμτα και αυτούς που θέλουν να πηγαίνουν στα καζίνα και να κάμνουν τα ψώνια τους από τα κατεχόμενα.

Και πριν ρίξετε τις ευθύνες και προσβάλετε άτομα για τις δικαιολογημένες θέσεις που εκφράζουν, θα ήταν καλύτερα να διερωτηθείτε τι έκαμε για όλα αυτά η κυβέρνηση μας αυτά τα χρόνια με τις εκατοντάδες συναντήσεις με τους τ/κ "συντρόφους" και που κατέληξαν οι συνομιλίες αυτές, ώστε να μην βλέπουμε αυτά τα επεισόδεια σε διαρκή επανάληψη.

Ερυκίνη είπε...

Ανώνυμε,
με την πρώτη παράγραφο συμφωνώ με σιήλια. Ποιος εν θα το έθελεν τούτον?
Τζαι για την ερώτηση σου, δεν έχω σφαιρικήν εικόναν να σου πω, εννοώ εν επία να ρωτήσω τους τ/κ, αλλά πιστεύκω η στάση τους άλλαξεν όταν τους είπαμεν ΟΧΙ στο Ανάν, τζαι τούτον ήταν έναν χρόνον μετά το άνοιγμαν των οδοφραγμάτων. Νομίζω το ΟΧΙ μας ήταν κομβικό. Γιατί για τζείνους η περίοδος τζείνη ήταν καλή. Εφτάσαν στα όρια τους τζαι ελπίζαν σε μας, στην Κυπριακή Δημοκρατία που θα μπορούσε να δημιουργηθεί εννοώ. Τζαι εν εγίνηκεν.
όσο για το γιατί εφκήκεν ο Έρογλου... καλά άκουσα διάφορα κουφά τότε που μιαν γνωστήν μου τ/κ για το τι προεκλογική εγίνηκεν. Τζαι πριν να κατηγορήσουμεν τους τ/κ ας κρατούμεν στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι τα τελευταία 35 χρόνια εν τζείνοι που ζουν στην απομόνωσην (τζαι εν το λαλώ σαν δικαιολογία), έννεν παράλογο που θέλουν να αποκτήσουν υπόστασην, που θέλουν να υπάρχουν στα μμάθκια του υπόλοιπου κόσμου, γιαυτόν στο δημοψήφισμαν εψηφίσαν ναι, γιατί εκαίγουνταν παραπάνω που μας. Τζαι ναι χρησιμοποιούν τες δομές του κράτους γιατί επιτρέπει τους το το σύνταγμα. Αν δεν μας αρέσκει τούτον, τότε να πάμεν για διχοτόμηση τζαι να αλλάξουμεν το σύνταγμα.
Πιστεύκω ότι πρέπει να σπάσει το ταμπού της διχοτόμησης, ως κάτι τερατώδες. τζείνοι που θέλουν εν προτιμόττερον να φκουν να το πουν. Παρά να υπάρχει συγκεκαλυμμένα προτιμώ να εν ξικούτσουλλη. Να κάτσουμεν να μετρηθούμεν, πόσοι θέλουν τούτον το πράμαν τζαι κανεί.

Τελοσπάντων, ο καθένας μπορεί να έσιει την γνώμην του. καταλαβαίνω τη δική σου, διαφωνώ, αλλά καταλάβω. Τζαι ελπίζω να μεν σε επρόσβαλα, εκτός αν εννοείς τον Λιλλήκκαν, ναι τζείνον προσβάλλω τον (χωρίς να υποστηρίζω απαραιτήτως την κυβέρνηση όπως λες, γιατί συμφωνώ με το ερώτημάν σου δεν έκαμεν αρκετά). όπως σου είπα άλλον τι λαλούμεν εγώ τζαι εσύ σε έναν μπλογκ τζαι άλλον τι λαλεί ένας πολιτικός δημόσια. τζαι το τι λαλεί δικαιούμαι να το κρίνω όπως νομίζω που την στιγμήν που θέτει εαυτόν υποψήφιον σε δημόσιον αξίωμαν.