Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Στο νεκροταφείο

Με την συν-μπλογκερού Ούφ (τώρα ακόμα περισσότεροι κύπριοι μπλόγκερς στο Λονδίνο)



Ερυκίνη: Τι εννά ελάλεν νομίζεις ο Μάρξ για τούτον ούλλον το πράμαν;
Ούφ: Ότι ο καπιταλισμός ενίκησεν; 



ΥΓ: η ειρωνεία: το νεκροταφείο στο οποίον εν θαμμένος ο Μάρξ ελειτουργούσεν το μιαν ιδιωτική εταιρεία, η οποία σύμφωνα με το φυλλάδιον, τη δεκαετία του '70 εσυνειδητοποίησεν ότι η μπίζνα του νεκροταφείου εν είσιεν πολλύν κέρδος τζαι επαρέτησεν το στο έλεος του Θεού (τζαι της φύσης). Εξού τζαι η εικόνα η όι ακριβώς συγυρισμένη που έσιει σήμερα (που του διά έναν Τιμ-Μπαρτονικό χαρακτήρα σύμφωνα με την Ούφ, μπορείτε να το πείτε τζαι φοητσιάρικον, εμέναν άρεσεν μου πάντως). Εν τέλει ανέλαβεν μια φιλανθρωπική ομάδα να σώσει το νεκροταφείο, τζαι τωρά λειτουργούν το οι ίδιοι τζαι χρεώνουν 4 λίρες είσοδον. Τα έξοδα συντήρησης εν 1000 λίρες την ημέραν ακούεις. Αναρωθκιέσαι τι να χρειάζουνται ακριβώς οι πεθαμένοι που κοστίζει 1000 λίρες;

1 σχόλιο:

Τὰ πάντα ῥεῖ είπε...

Τούτον ακριβώς εσκέφτηκα τζαι εγώ όταν επισκέφτηκα τον σύντροφο. Μπαίνω μέσα στο κουβούκλιο τζαι λαλεί μου η κοπελιά ότι έσει είσοδο. Ενόμιζα ότι η επόμενη της κουβέντα ενα ήταν να μου πεί οτι εν μπορώ να μπώ μέσα γιατί εφόρουν αθλητικά. Λαλώ της, αντιλαμβάνεσε την ειρωνεία ενε? Τζαι λαλεί μου ειρωνεία? ακόμα που είσαι που έρκουνται κάτι Κινέζοι "συντρόφοι" να επισκεφτούν τον "σύντροφο" σου με κάτι λιμουζίνες 5 μέτρα που πάνω κάτω εφκάλαν πας την πλάτη του. Ε τζαι έβρηξα τζαι επλήρωσα.