Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Προτεραιότητες

Πραγματικά δεν ξέρω πως τα καταφέρνω τζαι τρέχω πιο πολλά για τες δουλειές των άλλων παρά για τες δικές μου. Θέλω, δηλαδή, εν τζαι αναγκάζει με κανένας. Εντελώς οικειοθελώς. Ειδικά άμαν εν για να βοηθήσω ένα φίλο/φίλη κάμνω το τζαι με πολλήν ευχαρίστησην.

Αλλά ως πόσον; Πρέπει να βάλω επιτέλους τες προτεραιότητες μου σε σωστήν σειράν. Οι προσωπικές μου οι δουλειές πρέπει να εν πιο πάνω που τες δουλειές των άλλων, τζαι πιο πάνω που τες προσωπικές μου δουλειές, εν η προσωπική μου ζωή/διασκέδαση/ευτυχία.

(είμαι σίουρη ότι εν σας κόφτει κουτζίν, εν για μέναν που γράφω το πόστ, για να υπενθυμίζω στον εαυτόν μου κάποια πράματα).

Η ψυχολόγος μέσα μου λαλεί μου ότι πρέπει να το κοιτάξω τούτον το πράμαν, το ότι δείχνω μεγαλύτερη συνέπεια στες επιθυμίες τζαι τες ανάγκες των άλλων παρά στες δικές μου, αλλά έννεν ώρα τωρά για αυτο-ανάλυση, πρώτον γιατί είμαι λλίον νυσταμένη τζαι δεύτερον γιατί πρέπει να φύω. φακκώ τα ούλλα χαμέ τζαι πάω εκδρομή on a rainy day!!!!

Για όσους αναρωτιούνται ναι, είμαι η Ερυκίνη και είμαι καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια: