Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

.....

Ποττέ εν μου αρέσκαν τα ξαφνικά πράματα.

Το ξαφνικόν έχω το συνδεδεμένον με αρνητικά πράματα.

Ξαφνικά εν τα δυστυχήματα, τα εγκεφαλικά τζαι τα καρδιακά επεισόδια.

Εν λαλούμεν τούτος επέθανεν ξαφνικά, στα καλά του καθουμένου;


Ξέρετε πολλά ξαφνικά που εν θετικά;

Πράματα τζαι ξαφνικά τζαι θετικά εν λλίον σπάνιον πράμαν. Όπως το να κερδίσεις το Λόττο τζαι να γινείς εκατομμυριούχος.... (που άτε να σου τύχει έτσι πράμαν, ειδικά εάν δεν παίζεις καν Λόττο)

Τζαι τα ξαφνικά πράματα, θετικά ή αρνητικά, απαιτούν να κάμεις πράματα, όπως το να δράσεις άμεσα, παρομητικά ίσως, τέλοσπάντων χωρίς να σκεφτείς κατά μέσο όσο 675.863 φορές πριν να αποφασίσεις τι να κάμεις.

Τζαι απαιτούν τζαι λλίον θάρρος τζαι λλιην τόλμη (όι απλά γοητείαν).



Τζαι εγώ τούτα ούλλα εν τα έχω (έχω τη γοητεία λαλούσιν). Γι' αυτό ζορίζουμαι.

Εντάξει;

Τζαι ναι είμαι ανώμαλος άνθρωπος. Μεν καρτεράτε αναμενόμενες, κοντά στον μέσον όρον αντιδράσεις.

Εντάξει;

ΥΓ1: Ξέρω ότι τίποτε που τούτα ούλλα εν κάμνει νόημαν προς το παρόν. Όταν και ΑΝ έρτει η ώρα εννά σας εξηγήσω. Μπορείτε αμα θέλετε να με αγνοήσετε σήμερα.

ΥΓ2: Προς τους γνωστούς μου. Αν με δείτε μεν με ρωτήσετε τι εννοώ. Εννά με φέρετε σε δύσκολη θέση. Ευχαριστώ.

4 σχόλια:

Sike είπε...

εμείς με την προηγμένη νοημοσύνη που εκαταλάβαμε τι εννοείς, να περάσουμε στο μπουφέ;

Moonlight είπε...

surprise!

χέλεννννννννν είπε...

emeis me tin mi proigmeni noimosuni na perimenoume ta psixoula tis trapezis?oufouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu oute menan en kala ta antanaklastika mou epoullwsa to pou pantou to autokinito j ene kan diko mou epierwsa k posa eura gia na valw ka8reftoui dt espasa to pale pou to etripsa...en mporw tes etoimologies en analogws diathesews eshei sxesi me ton erwta to post sou?na allaxw thematologia?telospantwn...gt en peftoumen pou kapou?...

Ανώνυμος είπε...

ppa!