Τρίτη 24 Απριλίου 2012

The bitch upstairs

Σόρυ ρε κοπέλλες τζαι κοπέλια που το πάω σερί με τους εγγλέζικους τους τίτλους. έτο εν που εμπνέουμαι που τη σχέσην τωρά τελευταία. Η σχέση που λαλείτε ξέρει τη Γερμανίδα τη συνάδελφο μου ως την "bitch upstairs", γιατί είναι όντως σκύλα τζαι γιατί όντως μεινίσκει στον πουπάνω όροφο (τωρά εννά μου πεις ίνταλως έτυχεν που ούλλα τα σπίθκια να μεινίσκεις σε τζείνον που πουπάνω ζει η πιο αντιπαθητική συναδέλφισσα σου?? τι να σου πω? είσιεν φούρνον τζαι αρέσκει μου πολλά το ψητό).

Οι λόγοι που την αντιπαθώ εν πολλοί. Κατά βάση γιατί έννεν ανοιχτά σκύλλα, σαν την Νο. 1 σκύλα του γκρούπ (η οποία ότι κατζίαν έσιει στο νούν της λαλεί σου την τζι ομπρός σου εν κολώνει). Τούτη  έσιει τζείνον το αμερικάνικον, το όποτε σε δει λαλεί σου με συγκλονιστικά ψηλή φωνή τζαι ψεύτικο χαμόγελο "Hiiii, how are you??", τζαι αν κάμεις εσύ το λάθος να απαντήσεις με ψιλο-κουβέντα διά σου τζείνον το ύφος το "ε καλά μεν παίρνεις τζαι θάρρος εν τζαι θέλω να γινούμεν τζαι φίλοι".

Αντιπαθώ την γιατί εν πολλά εμφανώς καριερίστρια. Πολλά ξεκάθαρα δείχνει μας ότι χέστηκε κυριολεκτικά για ούλλους μας, δηλαδή εν με κόφτετε ρε εγώ κάμνω τη δουλειά μου, κοινωνικές σχέσεις μηδέν, εκτός αν θα μιλήσουμε για έρευνα (φυσικά). Μεινίσκει 5 χρόνια δίχα του άντρα της για λόγους καριέρας (τζι όι γιατί δεν είσιεν δουλειάν στην ίδια χώρα που εν ο άντρας της). Τόσον καριερίστρια.

Αλλά εννά μου πεις εσέναν τι σε κόφτει? προσωπική επιλογή. Με γειά της με χαρά της στο κάτω κάτω. Τζείνον που με κόφτει αναγνώστη μου εν που έτυχε να μπλεχτούν οι δρόμοι μας 1-2 φορές, ξέρεις τζείνες οι ψιλοπαρεξηγήσεις που γίνουνται καμιά φορά που ασυνεννοησίαν ανάμεσα σε συναδέλφους. Κάποιες έφταια εγώ τζαι είπα συγγνώμην, κάποιες έφταιεν τζείνην τζαι εφκήκεν στο τέλος τζαι που πάνω (τζαι πάλε έπρεπεν να πω εγώ συγγνώμην. ας ένι, εν τζαι είμαι εγωίστρια). Μέσα σε τούτες τες μικρο-παρεξηγήσεις ανακάλυψα τζείνον το πράμαν που κάμνει τζαι αντιπαθώ το παραπάνω που ούλλα (γιατί επηρεάζει με). Στέλλει email, πίκρικα. Πολλά πίκρικα. αν είσιεν ηλεκτρονικόν φαρμάτζιν θα εμείνισκες στον τόπον.

αλλά επειδή είπαμεν έννεν ξεκάθαρα σκύλλα (αλλά κρυφαλούπα) στέλλει θκυό ειδών email. Πρώατα τζείνα που εν ευγενικά τζαι γλυκανάλατα αλλά στο "πίσω απο τις λέξεις" αφήνει να εννοηθεί τζαι λλίον πίκρισμαν. Ξέρετε, που τζείνα που το πιάνεις το νόημα αλλά εν γεμάτα ευγένεια (τζαι τελειώνουν πάντα με το Have a nice day). Τούτα στέλνει τα σε ούλλους. δηλαδή ακόμα τζι αν απευθύνουνται σε μένα μόνο κάμνει τα cc τζαι σε ούλλους τους καθηγητές ας πούμε που εμπλέκουνται (ο ένας εν πάντα ο επόπτης μου γιατί εν τζαι επόπτης της). Στο καπάκι μετά που τούτα τα email έρκουνται πάντα τα άλλα, τζείνα που εν έχουν με ευγένειες με τίποτε. Εν ανοιχτά πίκρικα τζαι σκυλλέ. Σε τούτα εννοείται οι καθηγητές εν μπαίνουν cc. Λαλεί τα μόνον σε μένα. Προσωπικά.

Την πρώτη φορά που έπιασα έτσι email έκλαια 2 ώρες (ήμουν μικρή και αθώα τότε). Σήμερα αποφάσισα να μεν ασχοληθώ τζαι να μεν της απαντήσω καν. Έβερ.

Εσείς στη θέση μου ας πούμεν τι θα εκάμνετε?? 

14 σχόλια:

Ænima είπε...

Εν λαλώ εν καλή τζαι η ανωτερότητα αλλά αν μεν της δείξεις/πείς και την ενόχληση σου εν θα μείνει μέσα σου να σε τρώει;

ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ είπε...

Μπορει με την συμπεριφορα της να σε προκαλει να αντιδρασεις και να κανει τα πραματα να φανουν ότι εσυ φταις. Μπορει να ισχύει κάτι τέτοιο;

Moonlight είπε...

Εγώ θα της απάντουν καμιά φορά πάντως, έτσι για το χάζιν. Όι σε mail, face to face για να μεν τα χρησιμοποιήσει εναντίον μου, τζαι να χαρώ τη φάτσα της που θα μαρανίσκει σαν της μιλώ. Άμα με θίγουν χωρίς λόγο μπορώ να γίνω πολλά πιο bitchισσα που τούτο. Τζαι εν νομίζω τούτη να εν μαθημένη να της τα λαλούν μες στα μούτρα της.

postbabylon είπε...

Kori, en kathara germaniki h epikoinwnia tis, ampa tziai pareksigas to straight to the point me pikria?
En provlima intercultural communication gnwston.

Oi a? Apla en bitch?

Kourpatzin!

Noor είπε...

Πραγματική ιστορία: σε παιδικό πάρτυ γενεθλίων στο Παρίσι παρευρίσκονται διάφορα ζευγάρια από μία ευρεία γκάμα μεσογειακών εθνοτήτων. Καλεσμένοι επίσης είναι ένα ζευγάρι ΓερμανοΕλβετών, γείτονες των οικοδεσποτών. Το πάρτυ ξεκινά κατά τις 6μμ. Κατά τις 8μιση οι ΓερμανοΕλβετοί γείτονες ανακοινώνουν ότι πρέπει να φύγουν - το παιδί τους πρέπει να κοιμηθεί πριν τις 9. Αποχωρούν. Η ώρα 9:15 χτυπά το κουδούνι στο διαμέρισμα που γίνεται το πάρτυ και εμφανίζονται δύο αστυνομικοί, που ανακοινώνουν ότι οι γείτονες από το δίπλα διαμερίσμα (οι ΓερμανοΕλβετοί, δεν είχε άλλους) τηλεφώνησαν και έκαναν παράπονο για τον θόρυβο.

Πιστεύω ότι δεν το κάνουν από κακία. Θέλουν τα πράγματα να λειτουργούν με ένα συγκεκριμένο τρόπο: σαν ρολόι. Το ότι η δική σου είναι ΚΑΙ καριερίστρια ΚΑΙ ακαδημαϊκός κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Εγώ δεν θα της έλεγα τίποτα πρόσωπο με πρόσωπο, γιατί δεν μου βγαίνει το προφορικό. Θα της τα έγραφα, απλά για να το βγάλω από πάνω μου, αλλά χωρίς να περιμένω καμιά σπουδαία αλλαγή.

Ερυκίνη είπε...

@Αενιμα

επιλέγω να μεν ενοχληθώ καθόλου λαλώ. ούτε που μέσα, ούτε πόξω. Τουλάχιστον εν με τρώει προς το παρόν. αν το συνεχίσει, όμως, το πιο πιθανόν ένι ότι εννά τα ακούσει :).

@Σμιλί
ναι τζαι ναι. Βασικά ήδη εγίνηκεν το κακόν... δε βαριέσαι. εν πα να κάμει ότι θέλει. ρε το καλόν πλάσμαν φαίνεται. εν μπορεί να το χώσει κανένας. καθαρός ουρανός που λένε..

@Μουν,
ναι εν τούτον που μου την σπάζει παραπάνω. που τούτα ούλλα γίνουνται μέσω μέιλ. Φάτσα φόρα δεν λαλεί ποττέ τίποτε. Θα μπορούσα να έκαμνα την έκπληξη, είμαι σίουρη θα εμείνισκεν χάσκωντα, αλλά εν αξίζει ρε τον κόπο. Νομίζω.

@Ποστ
δεν είναι μόνο το πολιτισμικό. ξέρω τζι άλλους γερμανούς. το θέμαν έννεν το ότι εν straight to the point. ή ότι τα λαλεί ξεκούτσουλα. τούτον θα το εκτιμούσα. εν πολλά ξεκάθαρη κατζία. αν δεν ήταν τόσον παραβίαση προσωπικών δεδομένων θα σου έβαλλα έναν παράδειγμα να δεις. Εν σκύλα απλά (ασχέτως εθνικότητας).

@Νοορ,
πιστεύκω το τούτον που λαλείς τζαι όπως είπα τζαι της Πόστ νομίζω εν έξτρα που το πολιτισμικό. Εν τέλει απάντησα της στο κατζιασμένον μειλ (γιατί έννεν δαμέ τζαι φκαίνει μου τζαι μέναν καλλύττερα στο γραπτό). στην αρκήν με παρόμοιον τρόπο, δηλαδή με υπονοούμενην κατζία. μετά άλλαξα το τζαι έμεινα στην ευγένια. είπα να κρατήσω πρόσωπο. έκλεισα όμως με το Have a nice day. χαχαχαχα.

Ερυκίνη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Disciple είπε...

μα να μηνίσκει που πάνω σου;!

Τον ίδιο τύπο έχουμεν τζιαι εμείς στο γραφείο. Μια Αμερικανοιρλανδέζα που επειδή εν η μονη στο γραφείο που έσιει τα αγγλικά σαν μητρική της γλώσσα, παίζει μας το πολλά υπεράνω. Εν μια υποκρίτρια, cut-throwing καριερίστρια που υποβαθμίζει τους πάντες. Εμάλλωσε με ούλλους με τους οποίους δούλεψε (σε διαφορετικές χώρες).

Εμείς απλά αγνοούμεν την.

Επροσπαθήσαμεν με το καλό, με το κακό, τίποτε. Η υπεροψία τζιαι η κατζία τζιαμέ.

Το μόνο που έμεινε εν να αδιαφορούμεν. Ως τωρά πάντως δουλέφκει το σύστημα

Ανώνυμος είπε...

egw proton prama itan na tis emiloun ellinika. Je as laonete

Ανώνυμος είπε...

piene esou se kseni xwra na doume an sou milisei kanenas ellinika. kopse to lemo sou ene? sinennoithou

Αυτομολημένη είπε...

εγώ θα της απαντούν ευγενέστατα αλλά καταλαθος θα βαλαα cc & τους καθηγητές και εννοείτε ένα φαίνεται και το φαουσιάρικον email που μου έστειλε.

Ερυκίνη είπε...

@Δεσποσύνη
ναι. νομίζω ότι εν τέλει η αδιαφορία εν το καλλύττερον όπλο. τουλάχιστον ο τρόπος για να είσαι εσύ ήρεμος.

@Ανώνυμε/η
πάεννε σε προηγούμενο ποστ μου "Στην Κύπρο αδέλφια μου στην Κύπρο" να δεις την άποψή μου για τζείνους που προσβάλλουν πλάσματα σε γλώσσα που δεν καταλάβουν. Αν δεν έσιεις τα α****α να ξιτιμάσεις κάποιον τζαι να το καταλάβει, ποιο το νόημα?

@ αυτομολημένη
Θα της άξιζε. ουσιαστικά θα ήταν αντίστοιχο τζείνου που μου καμεν τζι η ίδια. Αλλά έσιει έναν κομμάτι μέσα μου που αρνείται να γινεί σαν τα μούτρα της. Βασικά σε τούτη τη φάση είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης που επιλογήν τζαι όι επειδή εν χαπαρίζω τι γίνεται γυρών μου. τζαι στο αρρωστημένο μου μυαλό νιώθω το τζαι λλίον "ανωτερότητα" τούτην την επιλογή.
Προτιμώ το σύστημα να με πετάξει παρά να με αλλάξει υποθέτω.

Αυτομολημένη είπε...

νομίζω Ερυκίνη μου εν τζεινη που να πετάξει το σύστημα όχι εσένα.(η κατζια ενα της μεινει)

Ανώνυμος είπε...

Na apantaw sto katziazmeno email tis me sintomia kai evgenia kai na to kamneis koinopoihsh kai esi se olous, etsi oste na vlepoun kai to ti kakies sou esteile. An to kaneis meta tha fovithei na sou xanastilei