Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Μια μέρα στο λογιστήριο (έναν θεωρητικό σίκουελ)

Αγαπητέ/ή αναγνώστη/στρια,

σήμερα το πρωί ήταν η μέρα (που το έξερα θα έρκετουν) που έπρεπεν να πάω στο Λογιστήριο του Υπουργείου Υγείας (μεν με ρωτάς γιατί έτο εργασιακά ατυχήματα), τζαι σαν ήμουν τζιαμέ εσκέφτουμουν που μέσα μου, έτο θορώ το το ποστ να γράφεται μπροστά στα μμάθκια μου. Θα γράψω ένα σικουελ του παλιού μου του πόστ που είχα γράψει για το Λογιστήριο τότε που επίεννα τακτικά πριν 10 ακριβώς χρόνια.

Τελικά, το σίκουελ είναι θεωρητικό γιατί προφανώς δεν έγραψα ποττέ ποστ για το Λογιστήριο του Υπουργείου Υγείας. Έγραψα ένα για το Λογιστήριο του ΠανΚυ, αλλά εν στα πρόχειρα μου για 10 χρόνια. 'Αααααρα, άκυρο το σίκουελ.

Τέλοσπάντων, αγαπητέ/ή αναγνώστη/στρια. Να μεν στα πολυλογώ, το μόνο που θυμούμαι που την τελευταία φορά που είχα έτσι συχνή επαφή με το Λογιστήριο του Υπουργείου Υγείας τότε το 2008-2009, κάπου τζιαμέ, εν ότι κάθε φορά που επίεννα τζιαμέ, κάθε φορά, ασχέτως του τι ώραν επίεννα, οι 4 κοπέλλες του γραφείου είτε ετρώαν είτε επαραγγέλλαν φαί είτε ελαλούσαν τι θα παραγγείλουν ή τι θα μαειρέψουν/τι εμαειρέψαν εψες. Κάθε φορά. Τζαι είσιεν τζαι έναν τύπο, που δε θυμούμαι το όνομαν του, αλλά ο γέρημος εβούραν σαν τον Βέγγο, γιατί ήταν βασικά το μόνον πλάσμαν που εδούλευκεν (όταν ήμουν εγώ τζιαμέ τουλάχιστον) τζαι ήταν εξαιρετικός, έκαμνα τη δουλειά μου πάντα μια χαρά. Το άλλο που θυμούμαι εν ότι το γραφείο με 5 υπαλλήλους είχε 0 υπολογιστές. Αφού θυμούμαι μιαν ημέραν επία τζιαμέ τζαι είσιεν έναν υπολογιστή, αρχαίο μεν φανταστείτε ότι ήταν τζαι η πιο σύγχρονη τεχνολογία τζαι εκάθουνταν 4 πλάσματα που πάνω με δέος να έβρουν ίνταλως δουλεύκει.

Οπόταν αντιλαμβάνεσαι ότι επία σήμερα με πολλά χαμηλές προσδοκίες στο Υπουργείο. Στην υποδοχή είσιεν έναν τύπο που επιαεν τα στοιχεία μου, ποια ειμαι τζαι που πάω, που μου έδωκεν σε παρακαλώ κάρταν επισκέπτη για να μπω στο κτήριο (τζαι είσαι κάπως, ουαο, αλήθκεια;) τζαι είπε μου που να παω. Επία τζαι ήβρα μιαν κοπέλα στο γραφείον της, που είσιεν σημειωτέον υπολογιστή, η οποία έπιασεν τα λεφτούθκια μου, τζι έδωκε μου απόδειξη μέσα σε 5 λεπτά. Συγκλονιστικές στιγμές. Φοβούμενη ότι θα καταλήξω πάλε σε καμιά καττίνα, ερώτησα με δισταγμό εαν μπορώ να έχω κανένα κκόπυ της απόδειξης τζαι η κοπέλα έδειξε μου τη φωτοτυπική στο διάδρομο.
- Να πάω μόνη μου λαλώ της (έκπληκτη) να φκάλω κόπυ;
- Εν ξέρεις να φκάλεις κόπυ, θέλεις βοήθεια;
- Όι, όι, εννά τα καταφέρω.

Αν μη τι άλλο, όσο κι αν εξελιχθεί η δημόσια υπηρεσία, τουλάχιστον τούτον το χαλαρό και ανεπίσημο της διαδικασίας για κκόπυ που είναι και σήμα κατατεθέν του κυπριακού δημόσιου παραμένει. Όι μπράβο.

4 σχόλια:

Moonlight είπε...

Όι φίλε, στο ΓΤΠ (πολύ accurate συντομία) έχουν υπάλληλο που εν υπεύθυνος για την φωτοτυπική, διότι χρεώνουν 20+ σεντς τον κόσμο για κάθε μια φωτοτυπία. Έννεν έτσι ανεξέλεγκτα παντού, μεν νομίζεις! Επίσης, έχουν μεν κομπιούτερ αλλά εν ξέρουν να τα χρησιμοποιήσουν και ενώ είπαν μου εβάλαν κάποιον νεαρό πριν χρόνια κι έκαμε τους κάποιο σύστημα (εν ξέρω για τι πράμα), εν έχουν χρόνο να περνούν τα πράματα μες στο σύστημα άρα χρησιμοποιούν τις κόλλες τους πάλε. Σημείωσε ότι οι κόλλες τους αν έχουν πχ λάθος το τηλέφωνο ενός συνεργάτη, σημειώνει το ο ένας λειτουργός στη δική του κόλλα και μετά ο άλλος λειτουργός έχει ξανά το ίδιο θέμα και νομίζει εν του απαντά ο συνεργάτης τα τηλέφωνα κλπ...
Εξακολουθύμε να τα πηγαίνουμε περίφημα, μεν νομίζεις!!!

Ερυκίνη είπε...

Moonlight,

Παλεύκω να σκεφτώ τι εν το ΓΤΠ (πέραν του προφανούς) τζαι δεν το βρίσκω !!!

20σεντσ για κάθε φωτοτυπία; !!!

Κλεψιά!

όσο για τα κομπιούτερ, χαχαχα, τούτο φαντάζουμαι το. Νομίζω απλά έτυχε τζιαμέ που επία να έσιει 2-3 νεολαίους που νομίζω κατέχουν το κομπιουτερ λλίον παραπάνω. Όπως είπαμεν τζαι παλαιότερα το δημόσιο εν ρώσικη ρουλέττα, εξαρτάται τι θα σου κάτσει!!

Γενικώς είπαμεν αλλαγές, αλλά όι τζαι να μεν αναγνωρίζουμεν που είμαστεν!

Moonlight είπε...

PIO aka Γραφείο Τυπου & Πληροφοριών...

Ερυκίνη είπε...

Χαχαχα! ευχαριστώ για το ξεκαθάρισμα, εχρειάζετουν!

Ευτυχώς εν το εχρειάστηκα τούτο ακόμα.