Εθκιάβασα τούτον το άρθρον την προηγούμενην εβδομάδαν στην εφημερίδαν, έναν μιτσίν κομματούιν στο πίσω μέρος, δηλαδή όι τόσον σημαντική είδηση. Αγνόησα την, αν τζαι εν μου άρεσεν. Εχτές πάλε στο πίσω μέρος κάτω κάτω το ίδιον θέμαν, τούντην φοράν με τες αντιδράσεις των γνωστών γνωστών τζαι τες απόψεις τους. τι είπεν το ΔΗΚΟ, τι είπεν το ΔΗΣΥ, τι είπεν το ΑΚΕΛ. Ε, τούντην φοράν εν το αγνόησα, ενευρίασα.
Γιατί εντάξει, να φκαίννει ένας δημοσιογράφος να κατακρίνει τους ακαδημαϊκούς του Πανεπιστημίου επειδή συνεργάζουνται με συναδέλφους τους στα κατεχόμενα, να το δεχτώ, άποψη του/της. Διαφωνώ, αλλά εν η άποψη του. Αλλά να φκαίνει η συνοπαρτζιά να καταδικάζει τζαι να κάμνει το τόσον τόοοσον, τζαι ο πρύτανης να πρέπει να απαντήσει τζαι να δικαιολογηθεί, ε όι, εν το δέχουμαι. Πράματα αυτονόητα. Το Πανεπιστήμιον Κύπρου ως ίδρυμαν εν συνεργάζεται με Πανεπιστήμια των κατεχομένων, εν αναγνωρίζει κανέναν, ησυχάστε ρε παιθκιά (σαν τζαι εάν κάμνουμεν ότι εν υπάρχουν, τότε αυτομάτως δεν έχουν υπόσταση, αλλά τέλοσπάντων). Το τι κάμνει όμως ένας επιστήμονας που μόνος του εν δική του δουλειά, εν μπορεί κανένας να του πει με ποιον εννά συνεργαστεί τζαι με ποιον όι. Απλά και δημοκρατικά. Οι κύριοι των κομμάτων, όμως, μάνι-μάνι εφέραν την καταστροφήν, οι ακαδημαϊκοί υπονομεύουν τη λύση του κυπριακού, την κυπριακή δημοκρατία τζαι μαλακίες.
Μάλιστα. Οι ακαδημαϊκοί θα καταστρέψουν τη δημοκρατία επειδή συνεργάζουνται με άλλους ακαδημαϊκούς, οι καλλιτέχνες εννά καταστρέψουν τη δημοκρατία επειδή απεικονίζουν έναν πλοίον πίσω που μιαν φοινιτζιάν, ο Υπουργός Παιδείας εννά καταστρέψει την κυπριακή δημοκρατία γιατί εσηκώστηκεν τζαι έφυεν στη μέση του Εθνικού Ύμνου (τούτον ήταν τζαι πρωτοσέλιδον μιαν ημέραν). Ειδικά με τον Υπουργόν, ακόμα λλίον εννά μας πουν ότι ο Υπουργός υπονομεύει την κυπριακή δημοκρατία γιατί αρέσκει του το εκμέκ τζαι ο ππακλαβάς.
Παραλογισμός. από ό,τι εκατάλαβα ούλλοι είμαστεν υπόλογοι. Το κάθε τι που κάμνεις περνά που έλεγχον. Είναι ελληνορθόδοξον; είναι εθνικιστικόν; εάν όι, λυπούμαι, είσαι προδότης, υπονομεύεις το κράτος σου, θέτεις σε κίνδυνο τις συνομιλίες, την εξωτερική πολιτική και την πιθανότητα λύσης του κυπριακού, ναι, ναι, ναι εσύ προσωπικά, γι' αυτόν την επόμενη φορά να προσέχεις. τι; επίες απλά να παίξεις μάππαν; τι; επίες απλά να δώκεις ερωτηματολόγια; απλά να σου πει η Όζνεμ το φλυντζάνι; τζαι θεωρείς τα τούτα ασήμαντα;;;
Εμείς σε τούτον τον τόπον, άλλον πρόβλημαν εν έχουμεν, τζαι ναι, θα ελέγχουμεν κάθε πράξην, κάθε εκδήλωσην, κάθε φωτογραφίαν, κάθε κίνησην, γιατί το μόνον που έμεινεν να κάμουμεν είναι να δούμεν ποιοι εν έλληνες με έψιλον κεφαλαίον τζαι ποιοι τουρκόφιλοι προδότες.....
Καλά λαλούν ότι το κυπριακόν είναι το όπιον του λαού. Να δω πότε εννά ξιμαστουρώσουμεν.
13 σχόλια:
lale ta tze as en tze aftonoita
Διαφωνώ..
Καταλαβαίνω τη δίψα για συνεργασία, πιστεύω στην αυτονομία του Πανεπιστημίου, αλλά εν παράνομα τζείνα τα πανεπιστήμια τα γέριμα.
Επίσης το πανεπιστήμιο εν ένας θεσμός που(κάτσε να θυμηθώ τον όρο) επισημοποιεί(??) ένα κράτος, γι'αυτό τζαι εν που τα πρώτα πράματα που εκάμαν στα κατεχόμενα. Τζαι γι'αυτό ιδρύθηκε τζαι το Πανεπιστήμιο Κύπρου, ασσέν τζαι "αργά" μετά την ίδρυση της Δημοκρατίας.
Το να έρχεται ένας ακαδημαϊκός του Πανεπιστημίου τζαι να συνεργάζεται με καθηγητές ποτζεί, τζαι ο Πρύτανης να τον χαϊδεύκει πας στην κκελέ εν σαν να πετάσσεται ο Πρόεδρος της Βουλής τζαι να κάμνει συνάλλαγμα σε τράπεζες των κατεχομένων τζαι ο Χριστόφκιας να του λαλεί "άλλαξε μου τζαι εμένα λλίες στερλίνες".
@ Leni
κοίταξε καταλαβαίνω τι λες,το πολιτικόν κομμάτιν τέλοσπάντων, αλλά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω την υπερβολή σε τέτοιες απόψεις. Ας πούμεν ότι πάει ένας καθηγητής να κάμει μιαν διάλεξην όχι ως μέλος του Πανεπιστημίου Κύπρου, αλλά ως άτομον. Με ποιον τρόπον έβλαψεν τον τόπο του; μια φίλη μου κάμνει έρευναν για τη σχέση Τ/κύπριων-Ε/κύπριων, εννά έβλαπτεν τον τόπον της εάν επίεννεν στα κατεχόμενα τζαι εδίαν ερωτηματολόγια; επισημοποιείται έτσι το ψευδοκράτος;;
Τζαι ξέρεις τι; που ποτζεί έσιει έναν κράτος, έσιει αθρώπους που ψηφίζουν εκπροσώπους, που μεγαλώνουν, σπουδάζουν, δουλεύκουν, παντρεύκουνται, κάμνουν μωρά΄, κάμνουν έρευναν, έχουν πρόβλημαν με το νερό κλπ. εάν βάλεις το ψευδο- μπροστά εν τζαι χάννουνται, υπάρχουν, τζαι αν ποττέ γινεί λύση εν με τούτους τους ανθρώπους που εννά ζούμεν, οι Τουρκοκύπριοι εν οι πιο κοντινοί μας άθθρωποι, τα πανεπιστήμια ποτζεί εν τα πιο κοντινά μας, οι υπηρεσίες ποτζεί εν οι πιο κοντινές μας. Μαζίν τους εννά ζήσουμεν τζαι να συνεργαστούμεν. Τζαι ναι εννά αναγνωριστούν υπό κάποιαν μορφήν, κάποτε. Εν δική μας η επιλογή εάν θα αναγνωριστούν σε έναν κράτος μαζίν μας, οι που μόνοι τους, ας το πάρουμεν χαπάριν. Η ιδέα του Παπαδόπουλου, ότι εννά καταλυθεί η κυπριακή δημοκρατία άμαν αναγνωριστούν οι απέναντι, εν μια τσιόφτα. απλά άμαν αναγνωριστούν χωρίς λύσην, το ποτζεί εν θάν ποττέ ξανά τόπος μας. Κάτι που εν θα έθελα ποττέ. αλλά τζι έτσι να ναι, η δημοκρατία εν κινδυνεύει. Που κανένας άλλον εκτός που μας.
Νομίζω εν αρκετά λεπτό το θέμα.
Πέρα που το γεγονός ότι το πανεπιστήμιο 'επισημοποιεί', την οντότηταν ενός κράτους, ως θεσμός αναπαράγει (είτε το θέλει είτε όι) γνώσην, η οποία εν εναρμονισμένη με το καθεστώς του κράτους στο οποίον εντάσσεται-την 'αυτονομία' του και την κριτική του απέναντι στην κοινωνία, την οφείλει προς το παρόν(τουλάχιστον που την δική μου εμπειρία τζαι που το πανεπιστήμιο κύπρου) στην δράση ορισμένων καθηγητών τζαι φοιτητών που αποστασιοποιούνται που τες καθιερωμένες αντιλήψεις και αναλαμβάνουν κάποιες πρωτοβουλίες. Οι πρωτοβουλίες τούντων μονάδων ή τούντων συνόλων, πολλές φορές τζαι χωρίς να το θέλουν, αναδεικνύουν την προβληματική 'φύση' του ίδιου του πανεπιστημίου, η οποία εξαρτάται δυστυχώς ακόμα, που τες εθνικές επιταγές. εν θα πω ότι τεθκιες ενέργειες τείνουν να απελευθερώσουν τούτες τες 'στεγες γνώσης' που τον κρατικό τους χαρακτήρα τζαι να τες απαλλάξουν που τα δεσμά της κρατικής εξουσίας ή των σκοπιμοτήτων της κάθε κυβέρνησης που τα πλαισιώνει, αλλά τούτον έπρεπε να ήταν ένα ζητούμενο. Ειδικά για το πανεπιστήμιο που θα μπορούσε να αποκτήσει διαδραστικό ρόλο με την κοινωνία τζαι να συμβάλει στην διάδοση κάποιων 'ενοποιητικών' αντιλήψεων σε ούλλο το έδαφος της Κύπρου. Νομίζω ένα δριμύ κατηγορώ για το συγκεκριμένο θέμα εν μπορεί να φκάλει πουθενά. Ακόμα κι αν κάποιος καταδικάσει τέθκιες ενέργειες, πρέπει να παραδεχτεί τουλάχιστον, ότι έν μπορεί να συνεχιστεί άλλο τούτη η υπόθεση με το 'ψευδοκράτος', ή με την ούτω αποκαλούμενη απομόνωσή του(που τελικά αποβαίνει σε κόστος του νοήμονος πολίτη ανεξάρτητα σε ποια πλευρά μινίσκει). Το θέμα βέβαια, εν δύσκολο, αλλά αν μη τι άλλο, τέθκιες ενέργειες θα έπρεπε να αποτελούν μοχλό πίεσης για την επίλυση του προβλήματος,
ή έστω, αρχή για προβληματισμό ως προς το τι μπορούν να κάμουν οι πολίτες- όι οι πολιτικάντηδες- για μιαν πιθανή λύση, τζαι όι αφορμές για πατριωτικές εξάρσεις.
Πιστεύω πως οι συνεργασίες μεταξύ των ακαδημαϊκών αποτελούν μέρος της πολύ μικρής λίστας των ουσιαστικών δι-κοινοτικών επαφών στις οποίες προχώρησαν οι δύο κοινότητες.
Παράνομα πανεπιστήμια κι αν υπάρχουν, παράνομοι ακαδημαϊκοί και παράνομη γνώση δεν υπάρχουν στην περίπτωση που συζητούμε.
συμφωνώ
Ki ego simfono kai an eftasame sto ohi tou papadopoulou na men ksiannoume epi pooooooooooosa hronia kapii ihan os lavaro to (dithen ) ena kai epikratoun(taha) ethnos stin Kipro kai etroe o laos mas konnara pou kati eviha sinthimata.Tora omos pou irte i ora na kamoumen simvivasmous akoma kai toutoi ekatalavan oti touta eminan sta sitnhimata kai oti i epanaproseggissi eshi polli dromo na dianisi.To de simantiko ine oti touri i mavrogerimi i epanaproseggisi prepi na gini se para polla epipeda kai i pedia en tha mporouse na mini ekso
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥΔ ΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΨΕΥΔΟ-ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ! ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΨΕΥΔΟ-ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟ-ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΙ...
ΥΓ
LENI FUCK OF AGORI MOY
όπα, ονήσιλε, για κάνε μου τη χάρη. σ'αυτό το βλογ επιτρέπεται να βρίζετε μόνο το συγγραφέα, όχι τους σχολιαστές, ο καθένας λαλεί την άποψήν του δαμέ τζαι καλά κάμνει.
άτε να μεν θυμώσω.
συγγνωμη το βρισιδι δεν ειναι αποψη???? αν θες πολιτικο πολιτισμο να πας στη βουλη και στον ζενιο ή στους "ανθρωπιστες" αμερικανους με τα "εξυπνα" οπλα
Ερυκίνη, βρίσκεις δηλαδή πως το γεγονός ότι η φίλη σου επήε στα κατεχόμενα τζαι εμοίρασε ερωτηματολόγια εν το ίδιο με το να συνεργαστεί το ΠΚ με Πανεπιστήμιο των κατεχομένων;
Ξέρω τι ακριβώς γίνεται στα κατεχόμενα, κάποιες λιγοστές τοποθετήσεις μου (γιατί εν συνηθίζω να ασχολούμαι με πολιτικά στην μπλογκόσφαιρα) θα σου έδιναν να καταλάβεις ότι έχω τους ίδιους προβληματισμούς που αναφέρεις στη δεύτερη παράγραφο. Απλά δεν πιστεύω ότι τέτοιες επίσημες ενέργειες είναι καλό να γίνονται που άποψης των αγώνων που γίνονται σε πολιτικό επίπεδο.
Ονήσιλε, από το λίγο που σε γνώριζα (κάναμε ένα μάθημα μαζί) δε θα πίστευα ότι εκφράζεσαι έτσι ακούγοντας την αντίθετη άποψη από τη δική σου. Επίσης βρήκα λίγο άτοπο το πρώτο σου σχόλιο, λες και δε διάβασες τι είπα.
Leni μου, ακριβώς δεν είναι το ίδιο, τζαι τούτον εν το θέμαν. Ότι τούτοι οι κύριοι διαμαρτύρουνται όχι για επίσημη σχέση μεταξύ των πανεπιστημίων, αυτό θα το καταλάβαινα, αλλά για τις προσωπικές, εντελώς ατομικές, ενέργειες κάποιων ανθρώπων.
Τζαι σε επίσημον επίπεδο, το Πανεπιστήμιον ετοποθετήθηκεν ορθά. είπεν εγώ εν αναγνωρίζω κανέναν, αλλά εν μπορώ να διατάξω, να ελέγξω ή να απαγορεύσω ότιδήποτε στους εργαζόμενούς μου άμαν εν με εκθέτουν. εννά ήταν καταπάτηση δικαιωμάτων.
POLEMOS! POLEMOS! POLEMOS! POLEMOS STA NTOUZ! LENIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Δημοσίευση σχολίου