Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Εννοιολογικά ζητήματα

Βασικά εγώ που πολιτική δεν ξέρω, αλλά εντάξει παρακολουθώ ειδήσεις μέσα μέσα (τες παραπάνω φορές αποφεύγω τες, το ένστικτο της αυτοσυντήρησης βλέπετε). Τζαι εν εκατάλαβα. Τι ακριβώς θεωρούμεν τρομοκράτη και τρομοκρατική οργάνωση. Τζαι τι είναι (στη συγχρονη κοινωνία) επανάσταση;

δηλαδή αν μια ομάδα πιάσει τα όρη τζαι τα παραρά τζαι κάμνει επιθέσεις σε όργανα της κυβέρνησης (αστυνομία κλπ κλπ) θεωρείται επαναστατική (τύπου κάμνει αντάρτικο;) ή τρομοκρατική;

είναι η διαφορά θέμα κινήτρου; δηλαδή μια επαναστατική ομάδα θέλει να ρίξει την κυβέρνηση/δικτατορία/μοναρχία/εξουσία ενώ η τρομοκρατική απλά να.... τρομοκρατήσει (τι θέλουν ακριβώς οι τρομοκρατικές ομάδες εν μας είπαν).

ή μήπως είναι θέμαν οπτικής (τύπου το ποτήρι μισογεμάτο/μισοάδειο). Πάρτε για παράδειγμα τη γνωριμία/επαφή/σχέση. Εγώ για τον ΙΡΑ έξερα ότι εν τρομοκρατική οργάνωση, αλλά πριν λλίον τζαιρόν που στες εκλογές εφκήκεν ο πρόεδρος του ΙΡΑ στην εξουσία είπεν μου η σχέση "the revolution has started" τζαι εγιάλλιζεν τζαι το μμάτιν του λλίον (που νά ξερα ότι τα έχω με τον κοκκινογένη Βελουχιώτη της Ιρλανδίας;).

τελοσπάντων, θεωρητικά ποιες είναι οι διαφορές γιατί εγώ είμαι λλίον ξανθή (τζι ας τα βάφω πιο σκούρα λόγω image) τζαι εν καταλάβω.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καμία διαφορά!

Εξαρτάται ποιος γράφει την ιστορία.

Disciple είπε...

εν έχουν καμιά απολύτως διαφορά.

Εν ούλλα θέμα οπτικής γωνιάς και όπως είπε και ο strovoliotis εξαρταται τζιαι που το ποιος γράφει την ιστορία.

Ανώνυμος είπε...

δεν είναι απλά θέμα "ποιός γράφει την ιστορία", η ιστορία μπορεί να καταγραφεί με βάση πολλές παραμέτρους, όταν όμως ωριμάσουν οι συνθήκες, συνήθως μετά από ορισμένες δεκαετίες μπορούμε να αποτυπώσουμε και να αποδώσουμε με μεγαλύτερη ευκρίνεια το ιστορικό πλαίσιο ενός γεγονότος.
αλέξανδρος