Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Τι Κύπρος, τι Βουλγαρία...

(μεν ανησυχείτε εν ακολουθεί ποστ-κλαψιμο για τους μισθούς Βουλγαρίας που μας περιμένουν στη νήσο. είπαμεν άλλη θεματολογία)

Στο ιβεντ (καθαρά κυπριακά) που εγίνηκε σήμερα στη Λουέβεν για τη διεκδίκηση της 12ης Απριλίου ως διεθνής μέρας για τα παιδιά που ζουν στο δρόμο εμαζευτήκαν κάμποσοι εθελοντές (εγώ επία λόγω γνωστού ενός γνωστού) για να ζωγραφίσουν με κιμωλία το σήμα του Nostreetkidding καθώς τζαι τες σημαίες κάθε χώρας που συμμετείχε στην εκστρατεία φκάλλοντας μια φωτογραφία στη χώρα τους με το σήμα (για την Κύπρο εφωτογραφήθηκεν ο παρέας ο Μ.στην Τάφρο).

Εγώ που λέτε στο "ποια σημαία θέλεις να ζωγραφίσεις?" "θέλεις να κάμεις την κυπριακή που εν τζαι δύσκολη???"... είπα "όοοοοοι εν πειράζει, είμαι τζαι χάλια στο σχέδιο, δώσμου μιαν εύκολην ολαν, μιαν ποτζείνες με γραμμές σκέττες νέττες, ποια σου βρέθεται??"
 Βουλγαρία?? Βουλγαρία ιτ ις. Γιατί όχι??


ΥΓ: Φυσικά αφού ετέλειωσα μετά κόπων την ωραιότατη Βουλγαρία μου, επιάσαν κάτι νερά, κάτι νερά, μα κάτι νερά. καμιάν 50ρκάν άτομα επίαμεν στη βιβλιοθήκη να γλυτώσουμεν τη νεροποντή τζαι είδαμεν τους κόπους μας να τζυλούν με τα νερά της βροσιής. Είναι κακό στην άμμο να χτίζεις παλάτια που λαλεί το τραούδιν... εγώ τζιαμέ είπα κανεί πάω έσσω μου. Ναν καλά οι υπόλοιποι που εμείναν τζαι εξανακάμαν το που την αρκήν, μάσιαλλα τους!!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: