Εχτές στο Βέλγιο έβρεσιεν (τι παράξενο) παρά την σχετική ζέστη. Ο τζαιρός εν επέτρεπεν πολλά πολλά που άποψην μετακινήσεων. Μέσα με καφεδάκιν. Εγώ λάττε (τρομάρα μου), ο παρέας ο Π (ακόμη περισσότεροι Κύπριοι στις Βρυξέλλες) με καφέ φραπέ επιμένοντας να δει ωσπου μπορεί να φτάσει η δημιουργικότητα του Βέλγου καφετζή που ιδέαν δεν έσιει το πως γίνεται ο φραπές.
Τελοσπάντων, αφήνω τες εισαγωγές το θέμαν εν σοβαρόν. Ο παρέας ο Π. που λαλείτε με τον οποίον άμα βρεθούμεν κόφκουμεν πππιιιιιιιιιιι κουβέντες να θέλεις, είπεν μου ανάμεσα σε άλλα κουβέντες που δεν εφτάσαν στα φκιά μου (τυχαίο; δε νομίζω. αφού θκιαβάσω φιλελεύθερον επίσημη προεδρική φυλλάδα, ίντα μπου καρτεράς;).
Ελάλεν μου που λαλείς, ότι κάτι παίζει με τα κανάλια. τζαι γίνουνται τζαι ούλλα μουλωχτά.
όπως το κατάλαβα:
καταρχήν, τα ιδιωτικά μας κανάλια εν έχουν ριάλλια να πιερώσουν την ιδιωτική τους ψηφιακή πλατφόρμα (εν τζαι καταλάβω πολλά που τούτα τα πράματα, έχουν πάντως μιαν τα ιδιωτικά τζαι μιαν το ΡΙΚ).
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=135847&show=Y
Τζαι τωρά πασκίζουν ούλλοι να δουν πως θα σωθούν τα ιδιωτικά κανάλια (γιατί αραγες σου?? επιάσαμεν εργολαβία το κράτος να σώζει ιδιωτικές επιχειρήσεις?? αν εν έτσι να τες σώσει ούλλες, όχι διακρίσεις, όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά).
Ε τζαι ποια εν η λύση?? Να πιαν τα ιδιωτικά κανάλια την πλατφόρμα του ΡΙΚ που συμφέρει. Σωστά??
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=136976&show=Y
Πράμαν που θα σημαίνει αν εκατάλαβα καλά, ότι το ΡΙΚ θα μεταφερθεί στην ιδιωτική, το κράτος θα πιερώννει για άδειαν της Βέλιστερ τζαι χμμμ.... το ΡΙΚ πλέον εν θα έσιει πρόσβασην ως τον Πύρκον Τηλλυρίας, αλλά οι γιαγιούδες θα μπορούν να θορούν τους Εφτά ουρανούς απρόσκοπτες. Σωστά?
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=137030&show=Y
Τζαι ενώ η συγκεκριμένη κίνηση στην ουσία θα κοστίσει του φορολογούμενου (θα πιερώννουμεν ιδιωτικήν ψηφιακήν πλατφόρμαν να σώσουμεν τα ιδιωτικά κανάλια αν εκατάλαβες), ποτζεί τα φέρνουν, ποδά τα φέρνουν τζαι πάλε.... τσουπ φταιει η δημόσια τηλεόραση. Τζαι τζιαμέ που τα ιδιωτικά κανάλια φκάλλουν εν φκάλλουν τον μήνα, ο Χάσικος είπεν μας "το ΡΙΚ δεν κινδυνεύει να κλείσει", θέλει απλά νοικοκύρεμα τζαι να αποφασίσουμεν τι χαρακτήρα θα έσιει.
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=137072&show=Y
Τι εννοεί ο ποιητής δεν ξέρω. Αφήνω το στην κρίση σας.
Έναν πράμαν ξέρω. Ο Χάσικος ΔΕΝ μπορεί να ασχολείται με το συγκεκριμένο θέμα. ΔΕΝ γίνεται. Πρέπει να πει υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων ας αναλάβει κάποιος άλλος.
Τζαι αν ο Χάσικος δεν το πει, πρέπει κάποιος άλλος να τον παύσει. ΔΕΝ γίνεται. Τούτον το πράμαν ΔΕΝ γίνεται.
Ακόμα τζαι σε μια γελοιότητα κράτους, έστω τζαι λλία προσχήματα, κάποιος, κάπου, κάποτε.
(Αλλά εννά μου πεις δαμέ ο ίδιος ο Πρόεδρος ομπρός στα μμάθκια μας πάει περίπατο με το τζετ το Ρώσου κολλητού του, ο Χάσικος μας επείραξεν;;)
Τζαι κατά τα άλλα καθούμαστεν τζαι συζητούμεν πελλάρες, πελλάρες, πελλάρες. Πόσον ζώα θεέ μου, πόσο ζώα. Γιατί ούλλα γίνουνται ομπρός μας, εν έχουμεν καμία μα καμία δικαιολογία ως λαός. Τούτα γίνουνται εν γνώση μας, αφήνουμεν τα τζαι γίνουνται.
Τελοσπάντων, αφήνω τες εισαγωγές το θέμαν εν σοβαρόν. Ο παρέας ο Π. που λαλείτε με τον οποίον άμα βρεθούμεν κόφκουμεν πππιιιιιιιιιιι κουβέντες να θέλεις, είπεν μου ανάμεσα σε άλλα κουβέντες που δεν εφτάσαν στα φκιά μου (τυχαίο; δε νομίζω. αφού θκιαβάσω φιλελεύθερον επίσημη προεδρική φυλλάδα, ίντα μπου καρτεράς;).
Ελάλεν μου που λαλείς, ότι κάτι παίζει με τα κανάλια. τζαι γίνουνται τζαι ούλλα μουλωχτά.
όπως το κατάλαβα:
καταρχήν, τα ιδιωτικά μας κανάλια εν έχουν ριάλλια να πιερώσουν την ιδιωτική τους ψηφιακή πλατφόρμα (εν τζαι καταλάβω πολλά που τούτα τα πράματα, έχουν πάντως μιαν τα ιδιωτικά τζαι μιαν το ΡΙΚ).
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=135847&show=Y
Τζαι τωρά πασκίζουν ούλλοι να δουν πως θα σωθούν τα ιδιωτικά κανάλια (γιατί αραγες σου?? επιάσαμεν εργολαβία το κράτος να σώζει ιδιωτικές επιχειρήσεις?? αν εν έτσι να τες σώσει ούλλες, όχι διακρίσεις, όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά).
Ε τζαι ποια εν η λύση?? Να πιαν τα ιδιωτικά κανάλια την πλατφόρμα του ΡΙΚ που συμφέρει. Σωστά??
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=136976&show=Y
Πράμαν που θα σημαίνει αν εκατάλαβα καλά, ότι το ΡΙΚ θα μεταφερθεί στην ιδιωτική, το κράτος θα πιερώννει για άδειαν της Βέλιστερ τζαι χμμμ.... το ΡΙΚ πλέον εν θα έσιει πρόσβασην ως τον Πύρκον Τηλλυρίας, αλλά οι γιαγιούδες θα μπορούν να θορούν τους Εφτά ουρανούς απρόσκοπτες. Σωστά?
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=137030&show=Y
Τζαι ενώ η συγκεκριμένη κίνηση στην ουσία θα κοστίσει του φορολογούμενου (θα πιερώννουμεν ιδιωτικήν ψηφιακήν πλατφόρμαν να σώσουμεν τα ιδιωτικά κανάλια αν εκατάλαβες), ποτζεί τα φέρνουν, ποδά τα φέρνουν τζαι πάλε.... τσουπ φταιει η δημόσια τηλεόραση. Τζαι τζιαμέ που τα ιδιωτικά κανάλια φκάλλουν εν φκάλλουν τον μήνα, ο Χάσικος είπεν μας "το ΡΙΚ δεν κινδυνεύει να κλείσει", θέλει απλά νοικοκύρεμα τζαι να αποφασίσουμεν τι χαρακτήρα θα έσιει.
http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=137072&show=Y
Τι εννοεί ο ποιητής δεν ξέρω. Αφήνω το στην κρίση σας.
Έναν πράμαν ξέρω. Ο Χάσικος ΔΕΝ μπορεί να ασχολείται με το συγκεκριμένο θέμα. ΔΕΝ γίνεται. Πρέπει να πει υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων ας αναλάβει κάποιος άλλος.
Τζαι αν ο Χάσικος δεν το πει, πρέπει κάποιος άλλος να τον παύσει. ΔΕΝ γίνεται. Τούτον το πράμαν ΔΕΝ γίνεται.
Ακόμα τζαι σε μια γελοιότητα κράτους, έστω τζαι λλία προσχήματα, κάποιος, κάπου, κάποτε.
(Αλλά εννά μου πεις δαμέ ο ίδιος ο Πρόεδρος ομπρός στα μμάθκια μας πάει περίπατο με το τζετ το Ρώσου κολλητού του, ο Χάσικος μας επείραξεν;;)
Τζαι κατά τα άλλα καθούμαστεν τζαι συζητούμεν πελλάρες, πελλάρες, πελλάρες. Πόσον ζώα θεέ μου, πόσο ζώα. Γιατί ούλλα γίνουνται ομπρός μας, εν έχουμεν καμία μα καμία δικαιολογία ως λαός. Τούτα γίνουνται εν γνώση μας, αφήνουμεν τα τζαι γίνουνται.
21 σχόλια:
τζαι εσένα εκνευρίζεσαι τούτη η απάθεια τζε τούτη η ανέχεια? Από Σεπτεμβρη θα έρθουν πολυ πιο χειρότερα από το ΡΙΚ και κανένας μα κανένας δεν φέρνει αντίρρηση για τίποτα. Μοναχά δεχόμαστε από φόβο μήπως μα δει ο Β που θα το πει στο Γ και ίσως να χάσουμε την δουλειά μας. Από φόβο μήπως χάσουμε την βολή μας...Δεν μπορώ αλήθεια δεν αντέχω τούτη όλη την απάθεια. Η Βραζιλία, η Τουρκία ξεσηκώθηκαν για ένα πάρκο και 7 σεντς αύξηση και εμείς που φορτωθήκαμε κάτι εκατομμύρια και καταστρέφομαι 2 1/2 γενιές τίποτα....
Ο βασικός λόγος που με ετρομοκρατούσεν η ιδέα της Τρόικας στην Κύπρο τζαι του Μνημονίου ήταν ακριβώς τούτη. Γιατί έξερα ότι η αντίδρασή μας θα ήταν η απάθεια.
Το τί γίνεται εν αδιανόητο, τζι εμείς ύπνον. Καλλύττερα να μεν αντιδράσουμεν, άμπα τζαι γινούν τα πράματα σιηρόττερα, ούσσου να περάσουμεν.
έννεν καινούργια πράματα για μας. Νομίζω εννά περάσει τζαιρός πριν να έρτει η αντίδραση. Δυστυχώς...
Τζιαι η απάθεια που εδείχναμεν τόσα χρόνια; Η απάθεια να θωρούμεν τόσα χρόνια "αριστερούς" τζιαι "δεξιούς" να τρώσιν τζιαι να σπάζουν τζιαι εμείς να φκαλλουμεν το σκασμόν γιατί "ήταν δικοί μας" ή γιατί "εκανονίσαν μας" ή απλά γιατί η Λαϊκή εδάνειζεν μας τζιαι 'μας μιαν κάσιαν λίρες να φανούμεν τζιαι εμείς ωραίοι όπως τζιείνους; Οι Τούρτζιοι τζιαι οι Βραζιλιάνοι αντιστέκουνται ΠΡΙΝ την Τρόικαν. Μετά την Τρόικαν έννεν απάθεια, εν παγωμάρα.
το θέμα είναι να κάμεις τούτον που μπορείς να κάμεις
που τζαμέ τζαι τζει ο καθένας κάμνει τις επιλογές του
αν κάμεις κάτι μπορεί να φκει τζαι κάτι αν δεν κάμεις τίποτε απλά ενθα φκει τίποτα
τζια να μεν ξεχνούμε ότι πάντα η προεργασία γίνονται από λίγους και ομάδες ανθρώπων
http://osr55.wordpress.com/2012/11/28/
Από την μια σε πιάνει απόγνωση…πόσο οι άνθρωποι να ανέχονται την εξαθλίωση που τους επιβάλλεται; Πόση κοροιδία στα μούτρα μας; Το Επαναστατικό Πνεύμα…τι ήταν αυτό που έκανε τους δειλούς οσφυοκάμπτες λιοντάρια
Αν πω του Καρεκλά τζιαι της Αιμιλίας να πκιερωθούν κάτω που 2000 ευρώ τζιαι να μεν πκιάν εφ'άπαξ τζιαι να πκιαν μιαν σύνταξην 1000 ευρώ εννα είμαι προοδευτικός οξά νεοφιλελεύθερος; Απαθής ή όχι;
Τζιαι άτε είπα το. Τζιαι άτε έσυρα τους τζιαι αφκά τζιαι έφαα τζιαι 2 πάτσους που έναν ΜΜΑΔίτην που εν εγάμησεν έσιει τρία χρόνια. Τζιαι άτε έδειξεν μας τζιαι το BBC.
Μετά τι;
Εννα φκεί ο Χριστόδουλος Χριστοδούλου τζιαι ο Λιλλήκκας τζιαι ο Χαννίδης τζιαι ο Χάσικος τζιαι ο Άντρος ο Κυπριανού να σταθούν στο πλευρόν μου έννεν; Εννα μου συμπαρασταθεί η Ευρωπαϊκή Αριστερά τζιαι ο Farage ενώ η Μέρκελ εννα φάει την καπήραν της δίχα βούτυρον. Οι Τούρτζιοι εννα βάλουν αλλόναν πανώ στην πλατείαν Ταξίμ για την Κύπρον που αντιστέκεται αλλά τα νούμερα εν θα φκαίννουν...
ε ρε παυλή μεν κάμεις τίποτε τζαι απλά φκάλε φάουσα ολαν τζαι κανεί
μεν μου αγχώνεσαι ρε
http://mplongk.blogspot.com/2013/06/blog-post.html
Μπορεί να ακούετε γλαφυρό αλλά οσρ το θέμα δεν είναι τι κάνω εγώ, εσύ ο άλφα ή ο βήτα γιατί μετά δεν έχει αντίκτυπο. Το θέμα είναι τι κάνουμε ΕΜΕΙΣ και πως μπορείς να ξυπνήσεις τούτους όλους έτσι ώστε να καταλάβουν ότι έχουμε πρόβλημα. Παύλο αξίολογο το άρθρο σου αλλά δλδ τι μας εισηγείσαι? Να υιοθετήσουμε το "κρύψε τζαι να περάσουμε"?
πσ: Τους Τούρκους επήρε τους 19 χρόνια για να ξεχρεώσουν που το IMF. Εμάς πόσα? Πόσες γενιές λαλείς εν να καταστραφούν?
δεν μπορώ να καταλάβω πως έφκαλες ότι λέω να κρύψουμεν τζαι να περάσουμεν!!! αν είναι δυνατόν
τζαι το θέμα είναι φυσικά το τι κάμνεις εσύ εγώ ο παυλής τζαι ο κάθε παυλής
που αποτελούμεν το εμείς, τωρά το πόσοι αποτελούν το εμείς εν θέμα πόσοι που σας εν πρόθυμοι να κάμουν κάτι παραπάνω που λαικ τζαι σχολιούθκια στο ιντερνετ
κανένας εν εξεχρέωσεν ποττέ που το imf τζαι κανένας εν σε βάλει σε μνημόνια για να ξεχρεώσεις αλλά για να σε κρατούν σιδηροδέσμιο μέσω ESM κλπ
η κύπρος είναι επίσημα από τις 20 απριλίου 2013 κυριολεκτικά ένα προτεκτοράτο του ESM
τζαι στην τελική πράξε εσύ αυτό που θέλεις να γίνει
σε σχέση με το κείμενο του παυλή
το εξής σχόλιο
http://mplongk.blogspot.com/2013/06/blog-post.html?showComment=1372000093492#c4984935220585309118
osr23 Ιουνίου 2013 - 6:08 μ.μ.
πε μας τζαι πως εννοείς να τις κάνουμεν πράξη
πρακτικά πε μου τι να κάνουμε σήμερα τωρά αν θέλεις ή αύριο τζαι εγώ είμαι μέσα να το κάμουμεν
αναμένω
Δεν λαλώ "κρύψε να περάσουμεν". Λαλώ όμως τζιείνον που θα κάμουμεν να έσιει ουσιαστικούς στόχους τζιαι τακτική, όι γενικόλογα εναντίων της Τρόικας. Τούτα εν απλά μεζεδάκια σε όποιο λαϊκιστή πολιτικόν/γύπαν περιμένει... Ο καθένας που τζιαμαί που ξέρει τζιαι μπόρει. Τζιείνον για τες συντεχνίες εν πολλά σημαντικόν: ευχαρίστως θα έχανα λλίες ώρες που την δουλειάν μου για να συμπαρασταθώ στους υπαλλήλους της ΑΗΚ που με εξυπηρετούν άψογα, που εφκάλαν τον κώλον τους να έχουμεν ρεύμαν μετά το Μαρί. Τζιείνους όμως, όι τους γλείφτες δήθεν διευθυντές τζιαι τους πρησμένους δήθεν συνδικαλιστές...
γεια σας κοπέλια
Παύλο, ευχαριστώ για το λινκ (αρέσκουν μου πάντα τούτα που γράφεις). Εν θα διαφωνήσω με το κείμενο σου. ούτε εγώ ξέρω πως ακριβώς μπορούμε να αντιδράσουμε. Συμφωνώ, με τούτα που λες, ήταν τζαι η απάθεια μας τόσα χρόνια. Εννοώ η σημερινή μας απάθεια ήταν προβλεπόμενη δεδομένης της νοοτροπίας που τόσα χρόνια εκαθιερώθηκε: "όσον εμέναν εν με επηρεάζει κάτι σιωπώ, τζαι όσον με βολεύκει ας εν το συστημα όπως ένι τι με κόφτει?"
Παρολα αυτά εν θεωρώ ότι εν αργά. Ναι ήρτεν η τρόικα, ναι τζείνοι υπογράψαν ότι υπογράψαν, αλλά εν τζαι ετέθηκεν σε δημοψήφισμαν (τζαι κακώς). Τον λαόν εν τον ερώτησε κανένας, άρα καμία υποχρέωση δεν έχουμε να τα δεχτούμεν όσα υπογράψαν.
Τωρά το πως δρούμεν... Πιστεύκω η λύση εν κάπου ενδιάμεσα στες θκυό απόψεις. συμφωνώ με το κείμενον σου, κάποιου είδους διαφορετική οργάνωση, που οργανώσεις εργαζομένων εώς οργανώσεις πολιτών εν ουσιαστικές προσπάθειες. εγώ προσωπικά πιστεύκω στην αλλαγή εκ των έσω. Τζαι μακάρι οι καταστάσεις να έχουν έναν καλό, να οδηγήσουν στη δημιουργία τέθκοιων ομάδων.
όπως είπεν τζαι ο ΟΣΡ, η προεργασία γίνεται που μικρές ομάδες αρχικά.
Απλά τούτες οι ζυμώσεις εννά πάρουν χρόνο. Τζαι εμένα λυπεί με η συνειδητοποίηση του πόσο ανώριμη εν η κοινωνία μας ακόμα για να κάμει τούτα τα βήματα. Τζαι λυπεί με γιατί ενόσω η κοινωνία ακόμα δεν... οι εξελίξεις τρέχουν. Παίρνουνται αποφάσεις, ψηφίζουνται νομοσχέδια, δίχα να παίρνουμεν χαπάριν.
Εν ξέρω ποια θα ήταν η πιο σωστή αντίδραση. Τζαι πως μπορούμεν να κινητοποιήσουμεν μεγαλύτερα κομμάτια. Γιατί είμαστεν πολλά μακριά που τα φαινόμενα Τουρκίας.
Αλλά ναι εγώ βλέπω μιαν χρησιμότητα τζαι στες μαζικές διαδηλώσεις. Αλλά για να έχουν αποτελέσμαν πρέπει ναν πολλά μαζικές. Τούτες εν τζαι λύουν το πρόβλημα, απλά υπενθυμίζουν τζείνους που παίρνουν τες αποφάσεις ότι ο λαός εν τζιαμέ, εν κάμνουν ότι θέλουν.
Που τζιαμέ τζαι πέρα ναι ουσιαστικότερες αλλαγές εννά έρτουν με μιαν από κάτω οργάνωση. Το θέμαν εν πως...
Για μέναν ειδικά το θέμα της διαπλοκής εν δύσκολον. πως μπορείς να υποχρεώσεις διαδικασίες διαλεύκανσης (τζαι καλά); δες πχ. την ιστορία με τον Χάσικο, εν αδιανόητη. Αν υπήρχαν πραγματικά ΜΜΕ ήταν να τους στήσουν στον τοίχο, αλλά δεν υπάρχουν οπόταν τι μπορούμεν εμείς να κάμουμε?
Τωρά είδα το πιο πάνω σχόλιό σου. Συμφωνώ απόλυτα. Για το τι διαμαρτυρούμαστεν.
Γενικόλογες διαμαρτυρίες εν βοηθούν. Αν όμως κάμεις μαζική διαδήλωση πχ. για την ιδιωτικοποίηση της ΑΗΚ, έσιεις κάτι πολλά συγκεκριμένο να πεις.
τζιείνον που θα κάμουμεν να έσιει ουσιαστικούς στόχους τζιαι τακτική, όι γενικόλογα εναντίων της Τρόικας
ΠΡΑΚΤΙΚΑ πε μου τι να κάμουμεν τζαι αρχίζουμε που τα τωρά σήμερα η ώρα 10.32
πρακτικά πράματα τζαι στείλε μου email να σου δώκω το τηλ μου να κάμουμεν πράξεις
αλλά τζαι την νεκατωμένη τζαι την ερυκίνη για να μεν λαλούμεν μόνο αλλά να κάμνουμεν
αναμένω
Κοίτα ΟΣΡ,
μακάρι να έξερα τι πρέπει να κάμουμεν ακριβώς.
Εν τζαι έχω λύσεις. Επίσης εγώ προσωπικά είμαι εκτός Κύπρου. Δηλαδή φυσικά εν μπορώ να είμαι τζιαμέ. Τζαι δεν ξέρω τζαι κόσμον. Γιατί ένας δημοσιογράφος πχ. θα βοηθούσε.
Με τον παρέα τον Π. ελαλούσαμεν την ιδέα ψιλοαστεία-ψιλοσοβαρά για μια καινούργια εφημερίδα. Αλλά είμαστεν τζι οι θκυό εκτός του χώρου.
Ή συναντήσεις με εργαζομένους για αρχή. Αν θα οργανωθεί κάτι ενάντια στες ιδιωτικοποιήσεις.
Εγώ όσο μπορώ να βοηθήσω με προώθηση ειδήσεων, εκδηλώσεων κλπ. αλλά εν είμαι σίουρη πόσο μπορώ να συμμετέχω σε άλλα.
Επίσης,
πρέπει καταρχήν να δούμε ποιοι εν οι στόχοι μας. εννεν απλά το να φύει η Τρόικα. Τι θέλουμε να γίνει ακριβώς?
Δεδομένου του ότι ήδη οι τράπεζες εσωθήκαν τζαι τα ριάλλια εφορτωθήκαμεν τα.
Κοίτα Ερυκίνη το τι μπορεί να κάμει ο καθένας εν δικόν του θέμα
προσωπικά τούτον που εν ανέχομαι πλέον είναι να φκαίνει ο καθένας τζαι απλά να πετάσσει μιαν μπαρούφα όπως κάμνει ο κάθε παυλής ο παρέας σου που σου αρέσκουν τζείνα που γράφει
αλλά στην τελική εν κάμνει τίποτα παρά μόνο κλάνει όπως οι πλείστοι που γράφουν μες τα μπλοκ
κανένας εν έσιει τις λύσεις τζαι κανένας εν περιμένει που σένα ή που τον οποιονδήποτε τις μαγικές λύσεις ή συνταγές
τζείνοι που περιμένουν λύσεις που άλλους όπως τον κάθε παυλή που απλά περιμένει που άλλους να κάμουν τζείνα που λαλεί ότι πρέπει να κάμουν απλά είναι ανθρωπάκια που θέλουν να βρουν αφορμή να φκάλουν την ωρά τους πόξω τζαι να πουν εγώ εν τζαι
"Επίσης,
πρέπει καταρχήν να δούμε ποιοι εν οι στόχοι μας. εννεν απλά το να φύει η Τρόικα. Τι θέλουμε να γίνει ακριβώς?
Δεδομένου του ότι ήδη οι τράπεζες εσωθήκαν τζαι τα ριάλλια εφορτωθήκαμεν τα. "
ε πε εσύ να δούμε ποιοι εν οι στόχοι μας
ποιους θεωρείς ότι πρέπει να εν οι στόχοι μας
οξά περιμένεις που άλλους να σου πουν
ή αν δεν σου πουν ποιοι εν που ένει απλά εννα πεις
ε μα αφού εν τα βρίσκουμε και μπλα μπλά
εν περιμένω που μιαν φοιτήτρια πχ να έσιει τις λύσεις αλλά περιμένω που ανθρώπους που λαλούν ότι προβληματίζονται τζαι νοιάζονται όπως λαλούσιν για τουντην γαμημένη κοινωνία να κάμουν πράξεις ή τουλάχιστον να αποπειραθούν να κάμουν πράξεις οργάνωσης
γίνονται πολλές προσπάθειες οργάνωσης των ανθρώπων τζαι εγώ προσπωικά αν τζαι δεν συμφωνώ σε πολλά με πολλούς ανθρώπους τζαι αφού έφα με το κουτάλι τον λεγόμενο "χώρο" χωρίς να φκω που τζείνον εμπήκα κάπου τζαι προσπαθώ να κάμω πράξεις τζαι όι απλά να κλάνω
χωρίς ψευδαισθήσεις για τις δυνατότητες μας
αυτά
http://wakeupcyprus.blogspot.com/
http://www.youtube.com/watch?v=weStzJV8ZTo
@osr - το κρυψε και να περάσουμε είναι για το σχόλιο του Παύλου τζαι οι για το άρθρο...λάθος διατύπωση δική μου! Μετά βλέπω εξηγεί παρακάτω ότι τούτο πρέπει να έχει τακτική και οργάνωση κάτι το οποίο συμφωνώ εννοώ. Σίγουρα τούτο θέλει πολυ οργάνωση. Λυπάμαι που το λέω αλλά εν έχω ούτε εγώ κάποια ιδέα που να φέρει αύριον αποτελέσματα...Είχα κάποιες ιδέες αλλά εν νομίζω να φέρουν αποτελέσματα. Είμαι εξωτερικό αλλά ότι μπορώ να κάμω τζαι περνά που το σέρι μου για να σωθεί (ότι σώζεται δλδ) θα το προσπαθήσω να το κάνω! Το εμαιλ μου είναι nekat0meni@live.com / nekat0meni
@osr
Δεν ξέρω τον Παύλο για να ξέρω τι κάμνει ή τι δεν κάμνει στη ζωή του. εσύ προφανώς ξέρεις τον.
Τωρά τα μπλογκς εν προσωπική υπόθεση τζαι ο καθένας γράφει τες σκέψεις του. Εν που τζιαμέ που ξεκινούν ούλλα.
Για κάποιους μπορεί να εν εφικτό να προχωρήσουν σε πράξεις, για κάποιους άλλους όχι και τόσο. έννεν δουλειά μου να κατακρίνω, ούτε θα έθελα να με κατακρίνουν. Τζαι ούτε βοηθά τζιόλας αν με ρωτάς εμένα. μήπως ακόμα τζαι η συζήτηση ιδεών έννεν ουσιαστικόν πράμαν??
Το ποιοι εν οι στόχοι έννεν κάτι που καρτερώ να έρτει που πάνω, αλλά να προκύψει που συζήτησην. Την οποία εν πιο εύκολο να κάμουν πλάσματα που εν κύπρο που μπορούν να βρεθούν να κουβεντιάσουν, να βάλουν πράματα κάτω. Λλίον πιο δύσκολο για εμάς, κυρίως άμαν είσαι α) έξω που την κύπρο τζαι β) άσχετος με τον "χώρο" που λαλείς.
Παρακολουθώ τες κινήσεις τζαι του Wake Up τζαι της ΕΡΑΣ, τα θκυό καινούργια κομμάθκια που προσπαθούν να συζητήσουν κάτι διαφορετικό. Τζαι ναι με κάποια πράματα συμφωνώ, με κάποια όχι, μπράβο τους τζαι μπράβο σας που το προσπαθείτε.
Το "εν τα βρίσκουμεν" έννεν δικαιολογία, όπως υπονοείς, μπορεί ναν πραγματικότητα τζαι για κάποιους να εν σημαντικός παράγοντας για το αν θα συμμετέχουν ή όι. ούτε τούτον εν κατακριτέο.
Παρόλαυτα βρίσκουμεν τα εν τα βρίσκουμεν, όπως λαλεί τζαι η νεκατωμένη, για πράματα που συμφωνώ, αν μπορώ να βοηθήσω, μετά χαράς. Το email μου θα σου το στείλω προσωπικά άμα θέλεις.
osr55@hotmail.com
στις 3 ιουλίου 2013 εννα γίνει παρουσίαση ενός πολλά σημαντικού προγράμματος κοινωνικής αλληλεγγύης στο δημο στροβόλου
http://wakeupcyprus.blogspot.com/2013/06/video-wakeupcyprus-8.html
VIDEO Συνέντευξη στο WakeUpCyprus της Αναπτυξιακής Λευκωσίας για το Πρόγραμμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 8 Δήμων Λευκωσίας
Δημοσίευση σχολίου